0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Державне управління у сфері соціального захисту населення (ID:444357)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 26 основного тексту
Рік виконання: 2021
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП..................................................................................................................... РОЗДІЛ 1. СИСТЕМА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ 1.1.Поняття категорії «соціальний захист»........................................................... 1.2.Предмет та завдання соціального захисту ..................................................... РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА СТРУКТУРА СФЕРИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ В УКРАЇНІ 2.1. Органи управління у сфері соціального захисту населення Україні.................................................................................................................... 2.2. Нормативно-правове забезпечення соціального захисту в Україні…. РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СФЕРИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ В УКРАЇНІ.............................................. ВИСНОВКИ........................................................................................................... СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Процес децентралізації і зміни адміністративно-територіального устрою вимагає оновлення системи державного управління сферою соціального захисту населення. Реформування має зачепити як центральні, так і місцеві органи виконавчої влади. Перша ланка це Міністерство соціальної політики України. Доцільно дану структуру перетворити з органу продукування нормативних актів та управління майном на формування соціальної політики. Основний наголос при реформуванні органів державної влади має бути направлений не на форму, а на результат. В результаті реформування має підвищитися якість надання соціальних послуг і як наслідок підвищення рівня соціального захисту населення. Вирішення даного питання тягне за собою наступне, а саме створення правового механізму діяльності органів державної влади. Через недосконалість законодавства норми права можуть трактуватися по різному, що на практиці призводить до неякісного виконання органами державної влади свої функцій та відсутності координації між ними. Система державного управління соціальним захистом населення повинна базуватися на принципі децентралізації управління, однак з із береженням відповідальності за результати діяльності на кожному рівні системи. В питанні збереження відповідальності за результати своєї діяльності доцільно посилити роль громадського контролю. З метою забезпечення прозорості, відкритості і публічності варто наділити певними функціями громадські організації або їх об’єднання. Це сприятиме підвищенню довіри громадськості до органів соціального захисту і посилить зацікавленість громадян в успішному вирішенні актуальних питань соціального захисту населення. Проте контроль з боку державних установ і громадських об’єднань має бути пропорційним зі збереженням вертикалі управління.