0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Архітектури інформаційно-технологічних систем секторів G2G,G2B,G2C,G2E (ID:461890)

Тип роботи: інше
Сторінок: 29
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………….3 1. Категорійно-понятійний апарат електронного урядування……………….…6 2. Організаційні та технологічні основи електронного урядування……….…10 3. Рівні реалізації G2G,G2B,G2C,G2E ……….....……………………………...15 4. Нормативно-правова база електронного урядування в Україні…………...18 5. Наслідки впровадження електронного урядування………………………...20 Висновки…………………………………………………………………………22 Список використаної літератури……………………………………………….26 Додатки…………………………………………………………………………..28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В умовах розвитку глобального інформаційного суспільства, у тому числі й українського, виконання державою її конституційних обов’язків, надання державно-управлінських послуг громадянам супроводжується розширенням використання інформаційно-комунікаційних технологій. При цьому, найбільш ефективним засобом таких комунікацій у мережі Інтернет, наразі, є система електронного урядування, використання якої забезпечує продуктивну взаємодію всіх гілок влади як між собою, так і з суспільством та значно спрощує процедури отримання послуг. Постіндустріальна епоха цілком переосмислює й по-новому інтерпретує традиційні та стандартні процедури, до яких соціум давно зник. Дедалі частіше сфера державного управління стає простором для інновацій та прогресивних реформ. Приміром, уряд Естонії вже понад 10 років використовує принципи й ідеали електронного урядування в якості реалізації виборчого процесу через сучасні здобутки цифровізації. Останнім часом у провідних країнах світу реалізуються національні програми адаптації державного управління до умов інформаційного суспільства, що передбачають упровадження системи електронного урядування як нової форми взаємодії влади і суспільства для підвищення якості державно-управлінських послуг. У контексті інтеграційних прагнень України особливого значення набувають запровадження європейських норм і стандартів реалізації державної інформаційної політики, використання вітчизняного та зарубіжного досвіду. Розвиток інформаційного суспільства та однієї з його ключових складових — електронного урядування, є сучасною глобальною тенденцією, яка веде до істотних змін у суспільних відносинах та в економіці. Це вимагає низки соціально-політичних рішень, що відповідають трансформаціям в усіх сферах життєдіяльності, зокрема, в процесах підготовки та прийняття рішень, в змісті та формах державного управління, в уявленнях про права людини, національну та особисту безпеку, в оцінюванні стратегічних ресурсів. Нових форм набувають й критерії розвиненості та конкурентоспроможності країн, не кажучи про форми спілкування, праці тощо. Електронне урядування або урядування з широким використанням різноманітних інформаційних технологій зі своєї появи було спрямоване на підвищення ефективності роботи органів влади з громадянами, підприємствами та іншими адміністраціями, тобто на скорочення спільних витрат часу та коштів. В Україні електронне урядування знаходиться ще на стадії становлення, що робить актуальним вивчення методів та форм державного управління й державної політики в умовах інформаційного суспільства. З огляду на стрімкий розвиток кібернетики, інформаційних технологій, питання запровадження електронної моделі голосування набуває особливої актуальності. У зарубіжній практиці відсутня єдність поглядів щодо запровадження електронного голосування, тому розглянемо існуючи підходи. Електронне голосування не набуло нормативного забезпечення у вітчизняному законодавстві, тому правове регулювання цієї моделі голосування потребує подальшого дослідження. Впровадження системи електронного урядування дозволяє владі коригувати адміністративні процеси у визначеному напрямку, удосконалювати організаційний, правовий, ресурсний механізми державного управління. Електронне урядування, перш за все, забезпечує відкритість і прозорість діяльності органів влади всіх рівнів, а також підвищує довіру громадян до влади, забезпечує більш ефективне і менш витратне адміністрування. Усе вище сказане актуалізує необхідність викладання дисципліни «Електронне урядування» і формування у студентів комплексу професійної компетентності, щодо системи електронного урядування з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій. Проблематика урядування, електронного зокрема, підвищення рівня обізнаності населення в означеній сфері у контексті процесів демократизації набуває актуальності для сучасного публічно-управлінського простору