0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Web-портал Пенсійного фонду України (ID:75491)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 3
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Технічний прогрес поступово набуває свого розвитку. Новітні технології стають повсякденністю, з’являючись в житті практично кожної особи. Так було і з мережею Інтернет, користування якою колись було досить рідкісним явищем, доступним тільки підприємствам чи обмеженому колу громадян. Сьогодні така можливість є практично у кожного і легше порахувати тих, в кого немає доступу до мережі чим навпаки. Оскільки населення в плані використання інтернет-технологій стає більш обізнаним, різноманітні організації вже давно створили не тільки власні інформаційні сайти (сьогодні практично кожна державна організація має свій власний інформаційний сайт), але також стали надавати дистанційні послуги за допомогою мережі. Наприклад, банки давно реалізували функцію WEB-банкінга, яка дозволяє не виходячи з дому перераховувати кошти з рахунку на рахунок, оплатити комунальні послуги, відкрити депозит, оплачувати кредити та ін. Пенсійний фонд України з огляду на це також намагається йти в ногу із часом. Тому 1 жовтня 2012 року у промислову експлуатацію було запущено інформаційний портал Пенсійного фонду чи як його по іншому називають Web-портал. Що ж з себе уявляє Web-портал Пенсійного фонду України? Це власне звичайний сайт, за допомогою можна дізнатися корисну для себе інформацію в межах повноважень діяльності Пенсійного фонду України, отримати необхідну нормативну базу, зразки бланків заяв та інших документів тощо. Портал передбачає реєстрацію, після якої можна отримувати більш персоналізовану інформацію та здійснювати зворотній зв’язок з територіальними органами Пенсійного фонду України. Відповідно до видів послуг та інформації, які надаються можна розрізнити декілька категорій користувачів, а саме: - застраховані особи, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню та сплачують або за яку сплачують відповідні внески; - фізичні особи-приватні підприємці, в тому числі ті, які забезпечують себе роботою самостійно; - юридичні особи. Для застрахованих осіб які не пройшли реєстрацію на Web-порталі доступні зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо. Також незареєстровані користувачі можуть ознайомлюватися з інформацією: - щодо прав, обов’язків та відповідальності застрахованих осіб; - щодо порядку одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування; - щодо порядку організації прийому громадян в органах Пенсійного фонду України, у тому числі за принципом “єдиного вікна”; - щодо порядку реєстрації громадян у базі даних Web-порталу; - щодо права, обов’язків та відповідальності одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України; - щодо порядку одержання та використання пенсійного посвідчення. Фізичні особи – приватні підприємці та юридичні особи, які не пройшли реєстрацію можуть отримати на порталі зразки бланків звітності щодо нарахованого єдиного соціального внеску. Також цим категоріям користувачів доступна інформація: - про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів; - про умови та порядок складення і подання звітності; - про порядок проведення органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень органів Пенсійного фонду України; - про іншу інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між органами Пенсійного фонду України та страхувальниками. Незареєстровані користувачі можуть отримати інформації щодо контактних даних органів Пенсійного фонду України. Як було зазначено вище, реєстрація на порталі дозволяє отримувати більш розширений перелік послуг. Застраховані особи, в тому числі приватні підприємці отримують можливість отримувати інформацію: - щодо своєї нарахованої заробітної плати отримавши виписку з системи персоніфікованого обліку; - застрахованим особам, які вже є пенсіонерами доступна інформація щодо їхнього розміру пенсії; Зворотній зв’язок з територіальними органами Пенсійного фонду України реалізований через можливість надсилати до територіальних органів Пенсійного фонду України: - електронні запити для отримання паперових документів, які будуть розглянуті та надана відповідь по ним на рівні звичайних паперових запитів; - скарги, які розглядаються на рівні зі звичайними паперовими скаргами, зареєстрованими через канцелярію територіального правління Пенсійного фонду. Згодом буде реалізована можливість функції попереднього запису на відвідування органу Пенсійного фонду та можливість ознайомлення з інформацією, щодо порядку нарахування та перерахунку пенсії. Для зареєстрованих на порталі приватних підприємців-фізичних осіб доступна також інформація: - щодо факту обробки звітності, поданого в електронному вигляді; - стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника. Реєстрація на порталі передбачає відвідування органу Пенсійного фонду України як особисто так і через представника який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально для заповнення відповідної заяви та надання документів, які ідентифікують користувача.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову