0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування публічного управління в сфері освіти (ID:842013)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 50
Рік виконання: 2023
Вартість: 640
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ……………………………………………………………………. 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ З ФОРМУЛЮВАННЯМ РОЗВ’ЯЗАНОЇ ПРОБЛЕМИ ………………………………...…….…...………………….. 5 2. ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ З ТОЧКИ ЗОРУ ВІДПОВІДНОСТІ МЕТІ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ ТА ПОСТАВЛЕНИХ У НЕЇ ЗАВДАНЬ …………………………………………………….….. 19 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ДОСЛІДЖУВАНОГО У МАГІСТЕРСЬКІЙ РОБОТІ НАПРЯМУ ….…………………………. 32 ВИСНОВКИ ………………………………………………………….… 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………… 42 ДОДАТКИ …………………………………………………………....… 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом дослідження є публічне управління в сфері освіти. Предмет дослідження – формування публічного управління в сфері освіти. Методи дослідження. Робота побудована на діяльнісному та системному підходах, а також сукупності загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, які забезпечують їх реалізацію. Так, метод системного аналізу допоміг в розкритті системи освіти та системи органів публічного управління в Україні. Структурно-функціональний метод застосований при з’ясуванні функціональної складової органів публічного управління в системі освіти. При аналізі міжнародного та вітчизняного досвіду правового забезпечення публічного управління в сфері освіти автор базувався на порівняльному принципі пізнання. Статистичний аналіз був застосований для з’ясування основних тенденцій розвитку вітчизняної системи освіти, а термінологічний аналіз - для визначенні сутності й змісту понятійно-категоріального апарату теми дослідження. Принципи систематизації та інтерпретації автор використав для узагальнення теоретичних положень і формування висновків, рекомендацій та пропозицій. Практичне значення одержаних результатів. Основні ідеї, положення та висновки магістерського дослідження доведено до конкретних положень, методик і рекомендацій. Вони можуть бути використані органами державного управління в їх практичній діяльності на загальнонаціональному та регіональному рівнях під час розробки та впровадження управлінських рішень, планування роботи установ системи освіти України.