0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління комунікаціями в НУО (ID:889355)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….5 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ В НУО……………………………………………………7 1.1. Стан та засади комунікації в НУО…………………………………………..7 1.2. Стратегічне управління комунікаціями в НУО…………………………...11 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1………………………………………………….16 РОЗДІЛ 2. ВНУТРІШНІ ТА ЗОВНІШНІ КОМУНІКАЦІЇ В НУО……...17 2.1. Організація комунікації всередині НУО…………………………………..17 2.2. Особливості PR-діяльності НУО…………………………………………..21 2.3. Управління комунікацією НУО з органами влади, донорами та іншими суб’єктами суспільних відносин………………………………………………..25 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………….29 РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ В НУО……………………30 3.1. Ефективність управління комунікаціями в НУО…………………………30 3.2. Рекомендації щодо удосконалення комунікації в НУО…………………..34 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У курсовій роботі досліджується управління комунікаціями в неурядових організаціях (далі – НУО). Акцентується увага на засадах успішної комунікації в НУО, а також вказується на стан окремих комунікаційних процесів в НУО. Окремо наголошується на стратегічному управлінні комунікацією в НУО, а також важливості внутрішньої комунікації, від успіху якої часто залежить якість зовнішньої комунікації. В основі будь-якого управління комунікацією повинна лежати комунікаційна стратегія, залежно від цілей якої вибудовується комунікація з донорами, засобами масової інформації, органами влади та громадськістю, застосовуються засоби PR тощо. У роботі міститься опис усіх цих моментів з особливим акцентом на те, яким має бути управління комунікаціями в НУО. Керівники НУО як перші особи, котрі відповідають за комунікацію, організовують внутрішню комунікацію. Серед основних її цілей є донесення до рядових членів місії НУО, а також єдність колективу. У курсовій роботі автор здійснив спробу проаналізувати та простими словами пояснити, що управління зовнішньою комунікацією сьогодні пов’язане із PR-діяльністю, в якій важливо використовувати всі переваги інформаційного суспільства (вебсайти, соціальні мережі, співпраця із засобами масової інформації). Розкривається зміст та значення комунікації з різними суб’єктами суспільних відносин. Крім того, останній розділ роботи присвячений ефективності процесів управління в НУО, аналізуються різні аспекти ефективного управління комунікаціями в НУО. Як результат дослідження, автором надано власні рекомендації щодо удосконалення комунікації в НУО.