Управління комунікаціями в НУО (ID:889355)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….5
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ В НУО……………………………………………………7
1.1. Стан та засади комунікації в НУО…………………………………………..7
1.2. Стратегічне управління комунікаціями в НУО…………………………...11
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1………………………………………………….16
РОЗДІЛ 2. ВНУТРІШНІ ТА ЗОВНІШНІ КОМУНІКАЦІЇ В НУО……...17
2.1. Організація комунікації всередині НУО…………………………………..17
2.2. Особливості PR-діяльності НУО…………………………………………..21
2.3. Управління комунікацією НУО з органами влади, донорами та іншими суб’єктами суспільних відносин………………………………………………..25
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………….29
РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ В НУО……………………30
3.1. Ефективність управління комунікаціями в НУО…………………………30
3.2. Рекомендації щодо удосконалення комунікації в НУО…………………..34
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….42
Зразок роботи
У курсовій роботі досліджується управління комунікаціями в неурядових організаціях (далі – НУО). Акцентується увага на засадах успішної комунікації в НУО, а також вказується на стан окремих комунікаційних процесів в НУО. Окремо наголошується на стратегічному управлінні комунікацією в НУО, а також важливості внутрішньої комунікації, від успіху якої часто залежить якість зовнішньої комунікації.
В основі будь-якого управління комунікацією повинна лежати комунікаційна стратегія, залежно від цілей якої вибудовується комунікація з донорами, засобами масової інформації, органами влади та громадськістю, застосовуються засоби PR тощо. У роботі міститься опис усіх цих моментів з особливим акцентом на те, яким має бути управління комунікаціями в НУО.
Керівники НУО як перші особи, котрі відповідають за комунікацію, організовують внутрішню комунікацію. Серед основних її цілей є донесення до рядових членів місії НУО, а також єдність колективу. У курсовій роботі автор здійснив спробу проаналізувати та простими словами пояснити, що управління зовнішньою комунікацією сьогодні пов’язане із PR-діяльністю, в якій важливо використовувати всі переваги інформаційного суспільства (вебсайти, соціальні мережі, співпраця із засобами масової інформації). Розкривається зміст та значення комунікації з різними суб’єктами суспільних відносин.
Крім того, останній розділ роботи присвячений ефективності процесів управління в НУО, аналізуються різні аспекти ефективного управління комунікаціями в НУО. Як результат дослідження, автором надано власні рекомендації щодо удосконалення комунікації в НУО.
Інші роботи з даної категорії: