0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально педагогічний супровід дітей з розумовою відсталістю в умовах інклюзивно-ресурсного центру (ID:1018273)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 81
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИВЧЕННЯ ПІДХОДІВ З ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ІЗ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ 1.1 Сутність поняття «соціально-педагогічний супровід» 1.2.Визначення розумової відсталості 1.3. Зміст соціально-педагогічного супроводу дітей із розумовою відсталістю в умовах інклюзивно-ресурсного центру ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ ІЗ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ 2.1. Організація та методи дослідження 2.2 Дослідження ставлення громадськості до людей із розумовою відсталістю 2.3. Дослідження рис характеру дітей із розумовою відсталістю 2.4. Дослідження соціалізації та інтеграції дитини з розумовою відсталістю ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГРАМИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ІЗ ДІТЬМИ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У дослідження за мету було поставлену визначення особливості розвитку особистості розумово відсталої дитини, а саме: її комунікативної та міжособистісної сфери, самостійного прийняття рішень і самовизначення, дослідити сформованість цих компонентів. Дослідження особливостей розвитку особистості дітей із розумовою відсталістю було проведено в Інклюзивно-ресурсному центру № 8 Святошинського району м. Києва. Було реалізовано наступні завдання: • проведено опитування серед громадськості; • проведено опитування серед працівників інклюзивно-ресурсного центру стосовно поведінки і характеру дітей з розумовою відсталістю. • проведені методики стосовно дослідження особистості, емоційно-вольової сфери («Дім - Дерево – Людина» Бука, «Кінетичний малюнок сім'ї» Р. Бернс і С.); • методики вивчення комунікативної/міжособистісної сфери(методика Рене Жиля); • проведено спостереження за самостійною і груповою діяльністю дитини; • спостереження за виконанням спеціально поставлених задач.