0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Популярізація здорового спосібу життя серед наркозалежних засобоми соціальної реклами (ID:1125818)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 48
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………….…………………..………………3 РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ТА ЇЇ РОЛЬ В РОБОТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 1.1. Основні напрямки розвитку соціальної реклами в Україні …….6 1.2. Місце соціальної реклами в сучасному світі ……………….……..9 1.3. Функції та принципи соціальної реклами ………………….…….12 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ НА ПОТЕНЦІЙНОГО КЛІЄНТА РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 2.1. Психологічні методи впливу соціальної реклами ………………16 2.2. Вербальні засоби соціальної реклами …………………..………21 2.3. Візуальні засоби та їх вплив при створенні рекламного образу …………………………………………………….26 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ……31 3.1. Оцінка ефективності соціальної реклами за допомогою контент-аналізу ……………….……………………….…32 3.2. Аналіз сприйняття соціальної реклами проти наркотиків …….36 3.3. Рекомендації щодо підвищення ефективності зовнішньої соціальної реклами …………………………………………………….39 ВИСНОВКИ …………………………………..…………………………..……….43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………….……………………….47 ДОДАТКИ ………………………………………….….…………………………49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Робота соціального педагога це суспільно-необхідна діяльність, спрямована на соціальний захист особи і прав людини. Система роботи соціального педагога є гарантом політичної і соціальної стабільності суспільства, так як покликана перешкоджати зростанню його маргінальних верств. На сучасному етапі розвитку роботи соціального педагога ввібрала в себе багато чого з різних наук: медицини, психології, соціології і т.п. З розвитком нових інформаційних технологій з'явився ще один напрям, але, як не дивно, воно не використовується соціальною роботою та соціальними службами. Цей напрямок - соціальна реклама. Нестабільна економічна і політична ситуація в світі, дедалі частіші екологічні катастрофи, постійне зростання наркоманії та інших соціальних хвороб - все це актуальні теми соціальної реклами. В ідеалі вона не повинна ігнорувати жодну з суспільно значущих проблем і оточувати нас з усіх боків, оскільки дана реклама спрямована на те, щоб допомогти людині впоратися з важкою життєвою ситуацією. Безсумнівно, робота соціального педагога спрямована на взаємодію з індивідом або з групою людей, а не на допомогу всьому населенню міста відразу. Але використання соціальної реклами в практиці роботи соціального педагога також необхідно, як і застосування різних технологій і методик. В першу чергу нам варто поставити запитання: Навіщо потрібна соціальна реклама в практиці роботи соціального педагога? І на це питання існує безліч відповідей При написанні роботи були використанні праці наступних дослідників: Сельверстова С.Е., «Соціальна реклама», статті Є. Омельченко та інші. Для розробки рекомендацій щодо підвищення ефективності соціальної реклами використані роботи Р.П. Ефімкіна «Розвиток метафор в груповому процесі», Кутлаліева. А. «Ефективність реклами». Теоретичну базу дослідження склали теорії, концепції та висновки, що містяться в працях вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем реклами, соціології, роботи соціального педагога, соціальної та масової комунікації, психології реклами. Так, наприклад, при створенні плакатів соціальної реклами була використана концепція С.Е. Сельверстова, заснована на тому, щоб направити людину на адекватне сприйняття дійсності і допомогти йому в цьому і реалізувати свій потенціал. З позиції Б. Менінга соціальна реклама повністю повинна впливати на емоції цільової аудиторії. Об'єкт дослідження - феномен соціальної реклами проти наркотиків в практиці роботи соціального педагога. Предмет дослідження - аналіз ефективності соціальної реклами проти наркотиків в системі роботи соціального педагога. Мета роботи - на основі дослідження впливу соціальної реклами на молодь розробити рекомендації щодо підвищення ефективності соціальної реклами для профілактики наркоманії в системі роботи соціального педагога. Поставлені завдання полягають у тому, щоб: 1. Розглянути можливість застосування соціальної реклами в системі роботи соціального педагога; 2. Розглянути можливості соціальної реклами як способу допомоги молодим людям розкрити свій потенціал поза наркотиків; 3. Розглянути механізми впливу соціальної реклами, які змушує людей задуматися про проблему; 4. Провести комплексне соціологічне дослідження ефективності соціальної реклами; 5. Сформулювати рекомендації щодо підвищення ефективності соціальної реклами проти наркотиків безпосередньо для потенційних клієнтів соціального педагога. Новизна дослідження обумовлена тим, що в роботі розглядається комплексний підхід до оцінки ефективності соціальної реклами, який об'єднує вивчення комунікативної і психологічної ефективності. Крім того, на основі проведеного дослідження сформульовані рекомендації щодо підвищення ефективності соціальної зовнішньої реклами. Емпіричною базою дослідження є дані статистики, а також рекламні тексти соціальної спрямованості, поширювані з 2001 року по 2014 року. У процесі дослідження були використані наступні методи: Аналіз джерел літератури, описовий, якісний аналіз текстів, аналіз і синтез, індукція, анкетування, контент-аналіз. Курсова робота складається з вступу, основної частини, що включає три розділи та висновки, висновків, списку використаної літератури.