0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз соціально-педагогічної літератури свідчить, що на сучасному етапі недостатньо приділяють увагу підготовці соціальних педагогів, здатних до роботи з профілактики, виявлення та запобігання насильству над дитиною в сім’ї. Мета дослідження – проаналізу (ID:1195151)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 26
Рік виконання: 2014
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ 1.1 Сутність агресії та агресивної поведінки в науковій літературі 1.2 Причини, види, форми та наслідки агресивної поведінки 1.3 Фактори та чинники формування агресивної поведінки у підлітків РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНО – ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 2.1 Форми і методи роботи соціального педагога з підлітками, що мають підвищений рівень агресії в закладах освіти 2.2 Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у освітньому закладі 2.3 Рекомендації соціальному педагогу, що працює у закладі освіти по роботі з агресивними підлітками ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Можна виділити певні особливості сімей, в яких є діти з агресивною поведінкою: 1. в сім’ях агресивних дітей зруйнована емоційна прив’язаність між батьками та дітьми, особливо між батьком та сином. Батьки відчувають скоріше скоріш вороже ставлення один до одного; не розділяють цінності й інтереси один одного; 2. батьки часто самі демонструють моделі агресивної поведінки і заохочують в поведінці своїх дітей агресивні тенденції; 3. матері агресивних підлітків часто демонструють байдужість по відношенню до соціальних ролей своїх дітей. Діти не мають чітких зобов’язань по дому; 4. часто моделі виховання батьків не співпадають з їхньою реальною поведінкою, батьки не дотримуються спільної лінії поведінки у вихованні дитини і їхні вимоги є взаємовиключними. В результаті у підлітка формується модель опозиційної поведінки, що переноситься на оточуючий світ; 5. основні виховні засоби, яких вживають батьки агресивних підлітків, - це: фізичні покарання; погрози; позбавлення привілеїв; введення обмежень і відсутність заохочень; часто ізолюють дітей; свідоме позбавлення любові і піклування в разі проступку. 6 – батьки агресивних підлітків не намагаються розібратись в причинах деструктивної поведінки своїх дітей, залишаючись байдужими до їх емоційного світу