0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ У ҐЕНДЕРНОМУ ВИХОВАНІ ДІТЕЙ (ID:122857)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 30
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..4 1. Казкотерапія як метод становлення ґендерної ідентичності дітей……….6 2. Методичні принципи та рекомендації застосування методу казкотерапії…………………………………………………………………….14 ВИСНОВКИ...…………………………………………………………………23 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….........25 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….28 АНОТАЦІЯ “КАЗКА” На сьогодні є актуальним питання ґендерного виховання дітей. Визнана маскулінізація суспільства заганяє особистість у глухий кут, про що свідчать неоднозначні та парадоксальні погляди науковців на зазначену тему. Ґендерні ролі не виникають одразу з народженням дитини, вони розвиваються залежно від багатьох умов і чинників протягом людського життя. Цей розвиток має свої закономірності та суперечності. Від нього залежить характер життєвого сценарію людини, стиль життя та стратегії поведінки в різноманітних ситуаціях. У роботі ми пропонуємо розглянути застосування методу казкотерапії у ґендерному вихованні дітей. До сьогодні поняття «ґендер» та «казка» інтерпретувалися лише через призму ґендерного аналізу казкових героїв, який показав наявність яскравих традиційних рис фемінності та маскулінності у відомих казках. Що дозволяє нам використовувати казку як «інструмент» виховання хлопчиків та дівчаток. Мета даної роботи: виявлення особливостей застосування казкотерапії у ґендерному вихованні дітей. При написанні роботи, вивчено та проаналізовано ряд робіт вітчизняних та закордонних авторів стосовно теми, а саме: А. Абрамова, І. Кон, Т. Гурко, Н., Чодороу, О. Безпалько, В. Кравець, М. Мід, Е. Еріксон, та ін. Основним напрямком та тактикою роботи є відкриття нових граней виховного впливу казки на самовизначення та ґендерну ідентифікацію особистості. Наукова робота: 27 сторінок, 19 джерел, 2 таблиці, 2 додати. Структура: титульна сторінка, анотація, зміст, вступ, текст роботи (у 2 розділах), висновки та використана література. ҐЕНДЕР, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ҐЕНДЕРНА РОЛЬ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ, КАЗКА, КАЗКОТЕРАПІЯ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову