0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з соціально-психологічної практики на базі школи (ID:129403)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 6
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1.Коротка характеристика особливостей робочого місця і посадових обов’язків соціального педагога школи 2.Відомості щодо виконаної соціально-педагогічної роботи 3.Звіт про соціально-педагогічну практику з 00.00.2015 по 00.00.2015 4Соціометрія 5.Висновки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Соціометрія (див.додаток №1) Висновок Виходячи з даних проведеної соціометрії було виявлено, що в досліджуваному 9-А класі: - лідери - 34% - перважні або улюбленці - 45% - відверненні або приєднані члени групи -11% - ізольований -10% В основі мотиву вибору дівчат та хлопців лежали дружні взаємини, а також інтереси до спільної діяльності. Серед популярних членів групи можна виділити: К.І; Л.Т; I.Х; Ц.А. Не можна залишати без уваги непопулярних дітей (Н.М; C.Н; Г.Л; В.М). Слід виявити і розвинути у них позитивні якості, підняти занижену самооцінку, рівень домагань, щоб поліпшити їх положення в системі стосунків. Хоча згуртованість в групі з точністю не можна визначити, проте є тенденція до її завищення. Висновки: 1. Соціально-педагогічна практика поглибила, закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, здобуті в інституті, та дала змогу застосувати їх на практиці. 2. Закріпила впевненість у правильності вибору професії й фаху, викликала прагнення вивчати спеціальні та соціально-педагогічні дисципліни у ВУЗі, вдосконалювати свої здібності,розширювати свою ерудицію. 3. Дала змогу відповідно до знань з педагогіки, психології й фізіології проводити навчально-виховну роботу з дітьми різних вікових категорій. 4. Дала змогу протягом 5 тижнів спостерігати за навчально-виховною роботою в школі, аналізувати її й робити висновки.