0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз методичної бази щодо роботи з дітьми з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги для вчителів початкової школи в Україні (в порівнянні з США) (ID:131898)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 41
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 4 Розділ 1. Загальна характеристика дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги під час навчання у школі. 7 1.1. Поняття гіперактивного розладу та дефіциту уваги. 7 1.2. Психічні особливості дітей з ГРДУ, на які потрібно звертати увагу при організації роботи з ними. 9 1.3. Особливості поведінки дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги у навчальній діяльності. 10 1.4. Особливості поведінки дітей з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги під час спілкування з оточуючими. 12 1.5. Висновки. 14 Розділ 2. Роль вчителя у роботі з дітьми з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. 16 2.1. Важливість ролі вчителя у навчанні дитини з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги 16 2.2. Якості, необхідні вчителю при роботі з дітьми з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. 18 2.3. Методи та прийоми, які може використовувати вчитель у роботі з дітьми з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. 19 2.3.1. Академічні правила. 20 2.3.2. Поведінкова терапія. 23 2.3.3. Організація простору у класі. 25 2.4. Висновки 26 Розділ 3. Емпіричне дослідження методичної бази щодо роботи з дітьми з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги для вчителів початкової школи в Україні (в порівнянні з США). 29 3.1. Програма емпіричного дослідження. 29 3.1.1. Методологічна частина. 29 3.1.2. Аналіз основних понять. 30 3.1.3. Обґрунтування вибору методу дослідження. 31 3.1.4. Характеристика вибіркової сукупності. 33 3.1.5. Таблиця контент-аналізу та інструкція до неї. 33 3.2. Аналіз результатів дослідження. 35 3.3. Розробка практичних рекомендацій. 37 Висновки 39 Список використаної літератури 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Поняття гіперактивного розладу та дефіциту уваги Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (ГРДУ) або синдром дефіциту уваги та гіперактивності (СДУГ) - це клінічний синдром, головним проявом якого є порушення здатності дитини контролювати і регулювати свою поведінку, що виливається в рухову гіперактивність, порушення уваги та імпульсивність; неврологічно-поведінковий розлад розвитку, що починається в дитячому віці. Проявляється такими симптомами, як труднощі концентрації уваги, гіперактивність і погано керована імпульсивність [1, c.39]. Термін «синдром дефіциту уваги» був виділений на початку 80-х років з більш широкого поняття «мі¬німальної мозкової дисфункції». Історія вивчення мінімальної мозкової дисфункції пов’язана з дослід¬женнями Є. Kaн із спіавторами(1934), хоча окремі дослідження проводилися і раніше.