0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

««Особливості застосування тренінгових методів роботи у професійній підготовці соціальних працівників». (ID:155211)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 52
Рік виконання: 2011
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………….3 Глосарій……………………………………………………………………………7 1.Суть тренінгу як одного з методів активного навчання в групі……………..8 1.1. Історія виникнення тренінгових груп………………………………8 1.2. Основні засади проведення тренінгових занять……………………9 1.3. Форми і методи проведення тренінгових занять………………….15 2. Особливості застосування тренінгів в рамках професійної підготовки соціальних працівників………………………………………………………….28 2.1. Обґрунтування ефективності застосування методів активного навчання у сучасному навчальному процесі……………………………28 2.2. Застосування тренінгів в рамках професійної підготовки соціальних працівників…………………………………………………...32 3. Дослідження особливостей застосування тренінгових методів роботи у процесі професійної підготовки соціальних працівників……………………..36 3.1. Програма емпіричного дослідження особливостей застосування тренінгових методів роботи у процесі професійної підготовки соціальних працівників…………………………………………………...36 3.2. Інтерпретація результатів дослідження…………………………….39 Висновки…………………………………………………………………………44 Список використаної літератури……………….……………………………….46 Додаток 1: Анкета………………………………………………………………..49 Додаток 2: Результати дослідження……………………………………………51 Анотація………………………………………………………………………….52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
При підготовці спеціалістів до таких видів професійної діяльності, в яких основну роль має процес спілкування, широкого застосування повинен набувати тренінг. Дуже б доцільним було використання соціально-психолгічних тренінгів для набуття комунікативних та емпатичних здібностей при підготовці та підвищенні кваліфікації соціальних працівників. Тренінгові заняття відтворюють життя в мініатюрі, а це дає можливість учаснику тренінгу почувати себе природно і повністю відкритись, без примусу з боку тренера. До того ж відкритість одних учасників допомагає іншим краще зрозуміти свої проблеми та розібратись в них, а дійсно компетентним соціальним працівником може бути лише людина, яка подолала власні комплекси та вміє справлятись зі своїми проблемами.