0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична психологія в системі соц.роб (ID:189132)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 22
Рік виконання: 2016
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ПРАКТИЦІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. 5 1.1. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Н. МІЛЛЕРОМ, ДЖ. ДОЛЛАРДОМ ТА Р. СІРЕ. 7 1.2. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Б. СКІННЕРОМ (БІХЕВІОРИСТИЧНИЙ ПІДХІД) 10 1.3. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА А. БАНДУРОЙ (НАУЧІННЯ ЧЕРЕЗ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА НАСЛІДУВАННЯ) 11 1.4. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Ж. ПІАЖЕ (КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД) 12 1.5. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Г.С. КОСТЮКА (КОНЦЕПЦІЯ ДІАЛЕКТИЧНОГО ХАРАКТЕРУ РОЗВИТКУ) 14 1.6. ПСИХОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ЗА Л.С. ВИГОТСЬКОГО (ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ВИЩИХ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ) 16 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Соціальна робота, будучи спрямованою на різноманітні потреби людей, які потрапили у складні життєві обставини, та активізацію потенціалу їх життєдіяльності у своєму функціонуванні не може обійтися без масиву знань, акумульованих у психології - науці про закономірності, процеси, форми психічної діяльності людини. Однак, для соціальної роботи важливі знання не лише про закономірності людської особистості, а й про її особливості, які залежать від конкретних умов соціальної ситуації, розвитку, життєдіяльності, фаху, віку, статусу в групі й у системі міжособистісних стосунків, норм, що визначають правила поведінки, особливостей соціально-психологічної адаптації. Тісний зв’язок практики соціальної роботи з психологією знайшов своє відображення у визначеннях предмету соціальної роботи у багатьох відомих сучасних дослідників. Так, Є.І.Холостова вважає, що предметом соціальної роботи як науки є закономірності соціальної діяльності і тенденції їх зміни під впливом психологічних і управлінських факторів, що впливають на реалізацію і захист соціальних прав і свобод у суспільстві”. На думку інших вчених, під соціальною роботою розуміється спеціальна професійна галузь, яка є сферою практичного застосування соціологічних і психологічних принципів для вирішення проблем, що виражають суспільне або індивідуальне неблагополуччя. За кордоном проблема соціальної роботи активно розвивалась в Швеції (С.Хессле, Г.Бернлер, Л.Юнссон), Німеччині, США та інших країнах. Про цінність психології для соціальної роботи свідчить і те, що різноманітні її концепції здебільшого вибудовуються на відповідних психологічних теоріях і поглядах. Наприклад, на ідеях психоаналізу ґрунтується діагностична теорія соціальної роботи, що передувала психосоціальній роботі; її метою є виокремлення проблем клієнта із середовища, підсилюючи при цьому сильні сторони "я" людини та механізми, за допомогою яких клієнт може долати проблеми самостійно за мінімальної підтримки соціальних працівників. Психологічні знання, відповідні методики, техніки є основою психологічно і комплексно орієнтованих моделей практики соціальної роботи. Мета даної роботи - проаналізувати учбовий матеріал, визначити сутність психологічних теорій соціального научіння та їх використання у практиці соціальної роботи, а також висвітлити деякі психологічні аспекти соціальної роботи. Задачі даної роботи: - проаналізувати літературні джерела щодо теми та пи¬тань, які розглядаються в курсовій роботі. - розкрити сутність психологічних теорій соціального научіння; - визначити основні аспекти використання психологічних теорій соціального научіння у практиці соціальної роботи. Об’єктом курсової роботи є психологічні взаємовідносини, які виникають у процесі ведення соціальної роботи. Предметом є процес практичного використання психологічних теорій соціального научіння у практиці соціальної роботи. Методи дослідження. Розв’язання завдань здійснювалося за допомогою теоретичного аналізу й узагальнення літератури за темою курсової роботи. Наукова новизна курсової роботи полягає у тому, що була здійснена спроба дослідити проблемні питання у сфері психологічних теорій соціального научіння та їх використання у практиці соціальної роботи, а також дослідити теоретичні засади поняття та сутності психологічних теорій соціального научіння. ВИСНОВКИ: На мій погляд, мета та завдання моєї курсової роботи досягнуті. В даній роботі я змогла встановити особливості психологічних теорій соціального научіння, а також з’ясувала технології використання їх у практиці соціальної роботи. Соціальна робота в сучасному психологічному розумінні являє собою нерозривний зв'язок з психологією, а також широке використання психологічних процедур. Психологія складає істотну частину змісту теорії і практики соціальної роботи, бо об’єкт соціальної роботи - індивід або група індивідів, володіють певними психологічними особливостями, які необхідно враховувати в процесі роботи з ними. Основна мета соціальної роботи - поліпшити життя клієнтів шляхом зміни їх внутрішнього світу і зовнішніх обставин, які впливають на цей світ, тому психологічні основи соціальної роботи включають як загальнотеоретичні психологічні концепції, так і методи практичної психології. Все значення соціальної роботи, всіх її принципів, методів полягає в поліпшенні соціального становища, кращої пристосованості клієнта до ситуації. Тому мета психологічної практики соціальної роботи також полягає в розвитку оптимальної соціалізації і разом з тим соціальної адаптації і реабілітації клієнта. Вдосконалення соціалізації, соціально - психологічна адаптація і реабілітація складають серцевину всієї соціальної роботи. Будучи об'єктом соціальної дії, індивід займає пасивну суспільну й особистісну позицію. Психологічно це проявляється як прагнення до детермінованої своїх життєвих стратегій, старанності, відмови від самостійного прийняття рішень, переважанню поведінкових стереотипів, ригідності мислення, екстернальності. Справжню активність, можливості до саморозвитку, самоактуалізації, інтернальності, цілеспрямованості, креативності може проявити особистість тільки в якості суб'єкта соціальних дій. Ослаблення особистісної, індивідуальної суб'єктності ставить людину в певного роду залежність і заважає його здатності самозахисту, самовдосконалення. Виникає ряд проблем, пов'язаних з можливістю реалізувати свою суб'єктність. Тому одна з головних цілей і психології, і соціальної роботи - створення умов для прояву життєвих сил та соціальної суб'єктності, надання допомоги людині, яка бажає змінитися, вирішити проблеми, що гальмують його розвиток. Це можливо зробити багатьма шляхами. І до цих шляхів відноситься те різноманіття методів, які дає психологія соціальної роботи. А використання теорій соціального научіння допомагає соціальному працівнику в повному обсязі виконувати свою роботу спираючись на досягнення та досвід науковців, які займалися цією темою.