0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технології соціальної роботи в профорієнтації старшокласників з особливими потребами (ID:205073)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 38
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМИ ПРОФОРІЕНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ............………..5 1.1. Вікові особливості та соціальні завдання особистості у юнацькому віці в котексті особистісних проблем старшокласників з особливими потребами.................................................................................................................5 1.2. Методи дослідження професійної орієнтації старшокласників.……..…6 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО АБІТУРІЄНТА З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ………….........................................................9 2.1. Діагностика підготовленості старшокласників з особливими потребами до професійного самовизначення – констатувальний етап дослідження.............................................................................................................9 2.2. Впровадження особистісно орієнтованих інноваційних моделей професійної орієнтації для оптимізації соціальної роботи із старшокласниками з особливими потребами….……………………………....11 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ..…................29 ДОДАТКИ………………………………………………………………………32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Але велике коло проблем в цьому напрямку і досі залишається не до кінця вирішеним, що й спонукало до вибору теми дослідження „Аналіз впливу громадської думки на професійний вибір старшокласників з особливими потребами як соціально-педагогічна проблема”. Мета дослідження – визначення проблем професійної орієнтації старшокласників з особливими потребами та виявити оптимальні методи їх вирішення в умовах сучасних вимог ринку праці України. Об’єкт дослідження – професійний вибір старшокласників з особливими потребами як соціально-педагогічна проблема.. Предмет дослідження – взаємозв’язок між громадською думкою та професійним вибором старшокласників з особливими потребами. Гіпотеза дослідження - ґрунтується на припущенні: впровадження особистісно орієнтованих моделей професійної орієнтації в школі сприятиме свідомому професійному вибору старшокласників з особливими потребами. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати стан та відповідність світовим тенденціям профорієнтаційної роботи в шкільному середовищі. 2. Визначити змістові складові професійного самовизначення старшокласників, встановити їх якісні та кількісні характеристики. 3. Визначити оптимальні засоби профорієнтаційної діяльності як соціальної роботи з старшокласниками з функціональними обмеженнями.