0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціально-психологічні засади моніторингу причин поширення захворювання на ВІЛ/СНІД в учнівському середовищі (ID:205090)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 107
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕДИКО-СОЦІАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРОФІЛАКТИКИ ВІЛ/СНІД 7 1.1. Реалії та перспективи протидії епідемії ВІЛ/СНІД в Україні 7 1.2. Загальні відомості про ВІЛ/СНІД та шляхи передачі вірусу 15 1.3. Характерні психоемоційні та поведінкові реакції людини на ураження ВІЛ-інфекцією 38 РОЗДІЛ 2. ПРОФІЛАКТИКА ВІЛ/СНІД В УМОВАХ НЕМЕДИЧНОГО ДОГЛЯДУ 43 2.1. Профілактика ВІЛ/СНІД, її мета, завдання та напрями 43 2.2. Профілактика ВІЛ/СНІД: соціально-психологічна допомога дітям та сім’ям з цією проблемою 49 2.3. Соціально-психологічне дослідження ставлення до ВІЛ-інфекції та інформованості молоді з проблем ВІЛ/СНІД 56 РОЗДІЛ 3. СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ З ПРОФІЛАКТИКИ ВІЛ/СНІД В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ 66 3.1. Соціально-психологічні причини поширення ВІЛ/СНІД в учнівському середовищі та завдання профілактики 66 3.2. Профілактика ВІЛ-інфекції серед підлітків через залучення лідерів 71 3.3. Профілактика ВІЛ-інфекції серед підлітків шляхом опрацювання життєвих ситуацій і набуття досвіду 84 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 101 ДОДАТКИ 107
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. 3. Соціально-психологічне дослідження ставлення до ВІЛ-інфекції та інформованості молоді з проблем ВІЛ/СНІД Проблема ВІЛ-інфікованих людей, стає дедалі гострі­шою, актуальнішою внаслідок зростання захворюваності населення України та певної ізольованості від оточуючого світу. Недостатня увага суспільства до цієї категорії людей, відсутність для них місць на ринку праці та певної індиферентності суспільства до них не створюють умови повноцінного формування в них активної життєвої позиції, стійкого позитивного самооцінювання, У більшості з них не формується стійка довіра до соціального середовища, до звичайних людей. Крім звичних економічних негараздів, ВІЛ-інфікованих турбують проблеми спілкування, дефіцит інформації, самотність, проблеми здоров'я та соціальної адаптації, суїцидальні ідеї тощо. В останні роки, незважаючи на несприятливу соціально-економічну ситуацію в країні, намітилася позитивна динаміка в зміні відносини суспільства до ВІЛ-інфікованих. Зміна відносин до людей з ВІЛ/СНІД зв'язано зі ступенем інформованості суспільства про проблеми хворих, а також з розвитком загальнолюдських цінностей, милосердя, гуманізму; з переходом від державно-центристської до дітоцентристської освітньої політики, з витисненням комуністичної парадигми в педагогіці гуманістичної. У зв'язку зі зміною відносини суспільства й держави до людей із проблемами відзначається поліпшення соціального самопочуття людей з ВІЛ. Наше дослідження, що проводилось на базі навчальних закладів м. Хмельницького, було спрямовано на виявлення картини відношення деяких груп населення до ВІЛ-інфікованих, аналіз зміни відношення до людей з ВІЛ/СНІД. Як об'єкт дослідження були обрані наступні соціальні групи: учні з девіантною поведінкою учні без відхилень у поведінці педагоги Кожну з перерахованих груп можна розглядати як частину суспільства і як якесь єдине ціле, що складається з окремих представників. Отже, кожна група може бути охарактеризований численними зовнішніми і внутрішніми зв'язками, з яких нами були враховані лише найважливіші. До першої групи увійшли учні з девіантною поведінкою, які навчаються в загальноосвітніх школах