0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технології формування позитивного іміджу соціальних служб в Україні (ID:215749)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 126
Рік виконання: 2014
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теорія формування іміджу 7 1.1 Поняття іміджу 7 1.2 Способи формування іміджу соціальної організації 14 Висновки 31 Розділ 2. Формування іміджу соціальних служб 33 2.1.Система соціальних служб в Україні 33 2.2 Формування позитивного іміджу Державної служби зайнятості. 39 2.2.1. Організаційна культура та імідж працівника центру зайнятості 39 2.2.2. "Public relations" – як технологія формування іміджу 51 2.2.3. Морально-етичні чинники діяльності фахівців державної служби зайнятості 56 Висновки 67 Розділ 3 Практичні аспекти формування позитивного іміджу ДСЗУ 69 3.1. Взаємодія центрів зайнятості з роботодавцями, як один із чинників формування позитивного іміджу. 69 3.2.Вивчення задоволеності клієнтів як засіб формування позитивного іміджу 88 Висновки 108 Висновки 111 Додатки 112 Список використаних джерел 122
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. В процесі соціальної трансформації суспільства на рубежі XX - XXI вв. якісно змінювалася і його соціальна структура. Одно з найважливіших змін - поява "професій з розряду тих, що допомагають(helping) або піклуються(caring), оскільки їх призначення - практична допомога, турбота про людину". [46]. Проте професіоналізація соціальної роботи в сучасній Україні серйозно гальмується через обмеженість матеріально-фінансових ресурсів, відмінностей в якості тих, що надаються соціальними службами і установами послуг, збереження "залишкового підходу" до соціокультурних проблем, дефіциту знань і необхідних навичок у практичних працівників [46]. Усе це негативно позначається на престижі професії "соціальна робота". А низький рівень престижності соціально-значимих професій, відповідно, відбивається на ефективності реалізації національних проектів, і як наслідок, на підвищенні якості соціальних послуг. Якщо сьогодні на державному рівні діяльність в соціальній сфері, досягнуті позитивні результати ретранслюються завдяки центральним засобам масової інформації, на рівні суб'єктів законодавчої і виконавчої влади, професійно використовуються іміджеві технології для підтримки статусних характеристик соціальних установ, то на рівні регіонів не завжди можна говорити про ефективну роботу в цьому напрямі. Складається ситуація автономності існування і функціонування соціальних установ на місцях, що допомагають вирішувати певні проблеми людям, що знаходяться в складних життєвих ситуаціях. У ХХI столітті міцно увійшло до нашого життя і поняття "імідж". Під іміджем розуміється представлення інших про особу і діяльність якої-небудь людини або організацію. Особливе значення імідж має для соціальної організації. Уявлення громадян про імідж установ соціального захисту населення впливають на ефективність рішення наявних проблем в нашому суспільстві. Для того, щоб якісно вирішувати проблеми надання соціальних послуг населенню, потрібна наявність позитивно сформованого іміджу установ соціального захисту населення. Імідж установи соціального захисту населення - це стійкий, емоційно забарвлений образ, спрямований на створення, підтримку і посилення позитивної громадської думки про установи системи соціального захисту населення, якість соціальних послуг. Імідж установи соціального захисту населення включає і імідж соціальних послуг, і імідж клієнтів, і імідж керівників, а так само імідж співробітників. Особа соціального працівника грає в суспільстві дуже важливу роль. Будучи посередником між державою і людиною, одержуючою соціальні послуги, соціальний працівник зобов'язаний мати довірчий розуміючий образ. Часто саме по особі судять про організацію в цілому. Тому проблема формування іміджу стає і для соціального працівника і для соціальної організації усе більш актуальною. При цьому у свідомості сучасної людини усе більш закріплюється уявлення про імідж як про певну цінність, від наявності і якості якої залежить життєвий успіх, як і успішність будь-якої діяльності, індивідуальної або колективної. Це породжує відповідну потребу в професійному консультуванні в області іміджу, надання різноманітних послуг з формування іміджу (іміджмейкинг). Робота із створення іміджу позитивно відбивається на особовій і професійній характеристиці соціального працівника, з'являється бажання співпрацювати з ним і з організацією, яку він представляє. Отже, привабливий імідж є одним з чинників, що визначають успіх установи і його співробітників. На сьогодні великий перелік літератури, присвячений різним суб'єктам іміджу. У свою чергу, література, що вивчає імідж соціальної установи, імідж фахівця з соціальної роботи практично відсутня. Теоретичні передумови до розробки науково-теоретичних підстав психологічної теорії іміджу широко представлені у вітчизняній і світовій психології. Особливу роль в дослідженні теорії іміджу зіграли роботи Е.Б. Перелигіной "Психологія іміджу", Л.К. Аверченко дозволила в теоретичній частині роботи сформулювати і показати розвиток поняття "іміджу"[2]. Авторами А.Я. Кибановым [17], Д.К.Захаровим[17] і В.Г. Коноваловим [29], була вивчена і викладена інформація про імідж, виділені основні компоненти і розкрита їх суть. У праці Г.В. Бороздиной [9] проаналізований один з важливих компонентів іміджу ділової людини - тактика спілкування. У роботі під редакцією професора В.Н. Лавриненко [34] розкриті питання ділової етики, представлені тести, використовувані при підготовки практичної частини роботи. У книгах Л. Брауна [10], сестер Сориных [40], В.М. Шепеля [46] містяться практичні рекомендації по побудові зовнішнього образу. Об'єктом дослідження є імідж соціальної служби. Предметом дослідження є технологія формування іміджу соціальної служби. Метою роботи є вивчення теоретичних і практичних аспектів формування іміджу соціальної служби. Виходячи з поставленої мети, були виділені наступні завдання: 1) Вивчити теоретичні аспекти феномену іміджу, поняття, характеристики і підходи; 2) Розглянути технології формування іміджу соціальних служб і образу співробітника як частини іміджу соціальної служби; 3) Розглянути практичні аспекти формування позитивного іміджу Державної служби зайнятості. 4) Виявити і дослідити якості, що визначають позитивний імідж співробітника Державної служби зайнятості.