0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Арт-терапія як засіб соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (ID:588869)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 45
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………......3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ І МОЛОДІ З ІНВАЛІДНІСТЮ…………………………………………………………………….6 1.1. Обґрунтування основних понять дослідження .....................…………….….6 1.2. Теоретичні засади арт-терапії як технології соціалізації дітей і молоді з інвалідністю………………………………………………………………………...11 1.3. Методологічні характеристики арт-терапевтичної соціальної роботи з дітьми і молоддю з порушеннями інтелектуального розвитку ………………….14 Висновки до першого розділу……………………………………………………...18 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ АРТ-ТЕРАПІЇ ЯК СОЦІАЛІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ…………………………………………………………………………20 2.1. Сучасні технології і техніки проведення арт-терапії як засобу соціалізації дітей і молоді з інвалідністю.....................................................................................20 2.2. Зарубіжний досвід арт-терапевтичної роботи у соціалізації дітей і молоді з порушеннями інтелектуального розвитку……………………………………...…28 2.3. Нормативно-правова база соціальної роботи із дітьми та молоддю з інвалідністю………………………………………………………………………...34 Висновки до другого розділу………………………………………………………40 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ АРТ-ТЕРАПІЇ У СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ …………………………………………………………………………41 3.1. Програма емпіричного дослідження………………………………………….41 3.2. Аналіз та інтерпретація результатів емпіричного дослідження…………….47 Висновки до третього розділу……………………………………………………...55 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ……………………………………………………….......56 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ………………………....58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблематика соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є однією з важливих і гострих проблем сучасного суспільства. Останнім часом це питання набуває особливої значущості у зв’язку з великими змінами в підходах до розуміння проблем дітей і молоді з інвалідністю. Все більше проблему інвалідності розглядають як проблему суспільства в цілому. Питання повноцінного життя в соціумі та недостатня ступінь соціалізації дітей і молоді з порушеннями інтелектуального розвитку вимагає поглибленого вивчення та вирішення як на державному, так і на регіональному рівнях. Так, за даними Міністерства соціальної політики України, станом на 01 січня 2020 року, в Україні 2,7 млн осіб мають інвалідність, у тому числі 222,3 тисяч осіб з I групою інвалідності, 900,8 тисяч осіб з II групою інвалідності, 1416,0 тисяч осіб з III групою і та 163,9 тисячі дітей з інвалідністю. Значна кількість досліджень в напрямку соціалізації дітей і молоді з порушеннями інтелектуального розвитку ведеться як вітчизняними, так і закордонними науковцями (Л. Бадалян, М. Бернштейн, Л. Данілова, М. Іпполітова, І. Левченко, І. Мамайчук, Н. Сімонова, К. Семенова, Л. Шипіцина та інші). Проблемі соціальної роботи з дітьми і молоддю з порушеннями інтелектуального розвитку значну увагу приділяють такі відомі дослідники, як О. Безпалько, Т. Губарева, С. Харченко, Н. Краснова, А. Капська. Практичний досвід використання арт-терапії у соціальній роботі описаний українськими вченими: В. Андрущенко, Н. Денисенко, О. Кондрицькою, О. Кононко, І. Ликовою, О. Міхеєнко І. Омельченко, В. Тарасун, Л. Федорович та іншими. Незважаючи на значну кількість наукових праць та актуальність арт-терапевтичної роботи в соціалізації дітей і молоді з інвалідністю, в тому числі з порушеннями інтелектуального розвитку, дана тема потребує поглибленого вивчення та експериментального дослідження. Нами не знайдено комплексного аналізу застосування арт-терапії у соціальній роботі з дітьми і молоддю саме з порушеннями інтелектуального розвитку. Саме це й зумовило вибір напрямку дослідження на обрану нами тему «Арт-терапія як засіб соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку». Мета дослідження – теоретично дослідити та визначити доцільність арт-терапії як засобу соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.