0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка потреб дітей та сімей з дітьми (ID:619626)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 42
Рік виконання: 2023
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………….……………………...…….3 Розділ І. Оцінка потреби дитини та її сім’ї як центральний елемент здійснення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю………........….…4 1.1. Оцінка потреб дитини в контексті загальних закономірностей розвитку особистості.……...………………………………………..4 1.2. Концепція визначення потреб дитини та здатності батьків їх задовольняти……………………………………………………..…..7 1.3. Алгоритм і процедура здійснення оцінки потреб дитини та її сім’ї……………………………………………………………….…12 РОЗДІЛ ІІ. Результати оцінювання соціальних потреб дітей вимушених переселенців, аналіз та інтерпретація даних…………………………………...18 2.1. Актуальність досліджуваної проблеми. …………………………18 2.2. Оцінювання соціальних потреб дітей вимушених переселенців………………………………………………………..20 Висновки……………………………………………………………………..…..26 Література……………………………………………………………………..…28 Додатки…………………………………………………………………………...32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В умовах реформування соціальної сфери державна соціальна політика України спрямована на створення умов для досягнення високого рівня життя громадян шляхом підвищення якості соціальних послуг відповідно до потреб їх користувачів. З прийняттям Закону “Про соціальні послуги” помітно активізувалася робота щодо регулювання надання соціальних послуг державними та неурядовими організаціями. У зв’язку з цим виникла потреба у створенні механізму встановлення та гарантування якості соціальних послуг, дотримання її на державному і місцевому рівнях. Одним із головних стратегічних напрямів реформування системи соціальних послуг є розроблення та впровадження у практику методик та методів оцінки індивідуальних потреб користувачів соціальних послуг. Такий підхід фокусується на потребах клієнта, його активній позиції під час оцінки, самовизначенні шляхом розвитку сильних сторін тощо. При цьому важливо виробити підхід до оцінки потреб клієнта, єдині переконання щодо факторів, які гарантують його безпеку і створюють сприятливе середовище для розвитку, єдині погляди щодо значення вивчення потреб людини як її “персональної концепції”. Актуальність теми. Оцінка потреб дітей та сімей з дітьми є надзвичайно важливою умовою якості соціальних послуг вразливим категоріям населення. Здійснюючи цей процес, соціальні працівники мають керуватися переконаннями: - захист і забезпечення дотримання прав дітей – пріоритет у роботі; - найкращим середовищем для виховання і розвитку дитини є сім’я. Вищесказане набуває ще більшої значущості, коли йдеться про надання соціальних послуг дітям і сім’ям, які опинились у складних життєвих обставинах, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування. У цьому разі надзавданням оцінки є визначення ресурсів громади, потенціалу найближчого оточення дитини для створення чи відновлення її можливостей зростати у сімейному середовищі. Об’єкт оцінювання: потреби дітей та сімей з дітьми. Предмет оцінювання: оцінка потреб дітей та сімей з дітьми. Мета оцінювання: вивчити та охарактеризувати оцінку потребу дитини та її родини. Для досягнення мети курсової роботи були поставлені наступні завдання: - розглянути оцінку потреб дитини в контексті загальних закономірностей розвитку особистості; - проаналізувати концепцію визначення потреб дитини та здатності батьків їх задовольняти; - вивчити особливості проведення та документування експрес-оцінки та специфіка здійснення та оформлення початкової оцінки; - вивчити основні компоненти комплексної оцінки; - використання додаткового інструментарію оцінки. Методи оцінювання: у процесі оцінювання використовувалися метод теоретичного аналізу та синтезу наукової літератури, вивчення джерел, матеріалів, теоретичних досліджень та емпіричний метод.