0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив соціальних інститутів на розвиток особистості на різних вікових етапах (ID:619756)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………...........…….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУТІВ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ…………………………….……………………………….5 1.1. Поняття «соціалізація особистості»……………………………………5 1.2. Соціальні інститути як основа соціалізації особистості…………….........9 1.3. Особливості впливу соціальних інститутів на розвиток особистості на різних вікових етапах.………………………………………………………….14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І……………………………………………...…17 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЩОДО ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.........18 2.1. Організація дослідження……………………………………...……….18 2.2. Учасники дослідження……………………………..…………………...20 2.3. Результати емпіричного дослідження…………………………............22 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ………………………………………………..25 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………….27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..……………………….28 ДОДАТКИ……………………………………………………………………30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Однією з основних проблем наук, котрі займаються вивченням особистості є вивчення процесу соціалізації, тобто вивчення широких кіл питань, пов'язаних з тим, як і завдяки чому людина стає діяльним суспільним суб'єктом. Соціалізація особистості – одне з перших питань, що постають у суспільстві у процесі підготовки молоді до трудового життя. Формування особистості – складний процес прилучення особистості до соціального буття, тобто її соціалізації. Соціалізація охоплює усі соціальні процеси, завдяки яким індивід засвоює певні знання, норми, цінності, що дозволяють йому бути у повноправним членом суспільства. Соціалізація включає стихійні та спонтанні процесі, які впливають на формування особистості [1]. Розглядаючи процес соціалізації, ми аналізуємо його також у зв’язку з формуванням особистості в процесі взаємодії та взаємовпливу соціальних груп, колективів і особистості. Соціалізація особистості людини – це процес і результат засвоєння позитивного досвіду попередніх поколінь. Цим поняттям визначають засвоєння соціальних умінь і навичок спілкування, діяльності, різних соціальних ролей, стереотипів, установок, придатних для успішної життєдіяльності варіантів стилю поведінки. Методологічною основою дослідження стали праці і українських, і зарубіжних учених, серед яких Н. Й. Черниш, Л. И. Анциферова, М. Н. Корнєв, Н. П. Волкова, О. О. Якуба, В. Г. Циба, А. Й. Капська, З. Фрейд, Н. Смелзер, М. Хайдеггер, Д. В. Ольшанский, М. П. Лукашевич, Е. Гіденс, В. І. Волович та ін.. Мета роботи: з’ясувати особливості впливу соціальних інститутів на розвиток особистості на різних вікових етапах. Об’єкт роботи: студенти 1 курсу ВНЗ. Предмет роботи: соцiалiзацiя студентської молодi на 1 курсі у ВНЗ. Завдання роботи: 1. Здійснити теоретичний аналіз поняття «соціалізація особистості». 2. Розглянути соціальні інститути як основу соціалізації особистості. 3. З’ясувати особливості впливу соціальних інститутів на розвиток особистості на різних вікових етапах. 4. Провести емпіричне дослідження щодо особливості соціалізації студентів вищого навчального закладу. 5. Надати рекомендації щодо шляхів оптимізації процесу адаптації студентів до вищого навчального закладу. Методики дослідження: 1. Методика вивчення соціалізованості особистості за Рожковим М.І. (Додаток №1) [13]. 2. Методика дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса Р. Даймонда (Додаток №2) [14]. Методи дослідження: - теоретичний аналіз проблематики на базі вивчення психолого-педагогічної літератури; - емпіричні методи: метод психо-діагностичного дослідження, метод графічного представлення даних.