0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Структура, мета і завдання «телефонів довіри». Документи, якими регулюється діяльність телефонної служби 2. Запобігання виникненню бар’єрів нерозуміння у першому контакті. Процес сприйняття вербальної інформації та її інтерпретація 3. Телефонне консуль (ID:85873)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 24
Рік виконання: 2009
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
1. Структура, мета і завдання «телефонів довіри». Документи, якими регулюється діяльність телефонної служби 2. Запобігання виникненню бар’єрів нерозуміння у першому контакті. Процес сприйняття вербальної інформації та її інтерпретація 3. Телефонне консультування осіб з проблемами залежності від психоактивних речовин. Навести приклад СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову