0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:1043380)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вхідні дані. ТОВ «Пегас», яке займається виготовленням і реалізацією меблів та господарських операцій, які підприємство виконало протягом звітного періоду. Зміст операцій наведений в табл. 1. Таблиця 1 – Перелік господарських операцій ТОВ "Пегас" за звітний період № Зміст операції Сума, грн. 1. Нарахована заробітна плата працівникам: а) столярного цеху 1060 б) складального цеху 1549 2. Нарахована доплата за керівництво бригадою працівникам: а) столярного цеху 100 б) складального цеху 20 3. Нараховані відпускні (щорічні відпустки) працівникам: а) столярного цеху 200 б) складального цеху 100 4. Нарахована оплата в період відпустки у зв'язку з навчанням працівникам столярного цеху 100 5. Нарахована заробітна плата управлінському персоналу: а) столярного цеху 300 б) складального цеху 400 в) головному бухгалтеру 500 г) прибиральниці офісу 100 6. Нарахована премія складається з фонду економічного стимулювання: а) працівникам столярного цеху 200 б) працівникам складального цеху 100 в) головному бухгалтеру 100 7. Нараховане єдиний соціальний внесок (36,76%) а) столярного цеху 721 б) складського цеху 797 в) інших 257 8. Відпущено в столярний цех: а) дерев'яна плита 6012 б) дерев'яна дошка 1100 9. Відпущено в складальний цех напівфабрикатів із столярного цеху 12000 10. Відпущено в столярний цех зі складу: а) дверні замки 510 б) дверні ручки 231 в) фарба меблева 100 г) клей меблевий 2000 д) лак меблевий 500 11. Виданий спецодяг працівникам складального цеху 400 12. Видані канцтовари головному бухгалтеру 100 13. Сплачено МП "Міст" за транспортування: а) ДСП 200 б) дверних замків і ручок 100 14. Сплачено за використану воду: а) в столярному цеху 100 б) в складальному цеху 80 15. Споживання електроенергії в столярному цеху: а) на технологічні цілі 200 б) освітлення цеху 20 16. Споживання електроенергії в складальному цеху: а) на технологічні цілі 100 б) освітлення цеху 20 17. Освітлення офісу 20 18. Зворотні відходи: а) із столярного цеху 200 б) із складального цеху 180 19. Амортизація приміщень: а) столярного цеху 471 б) складального цеху 752,50 в) офісу 500 20. Амортизація устаткування: а) столярного цеху 500 б) складального цеху 500 21. Знос комп'ютера в офісі 100 22. Знос комп'ютерної програми в бухгалтерії 50 23. Придбано і передано в експлуатацію: а) ксерокс (в бухгалтерію) 2000 б) кавоварки 3 шт. по 50 грн за од., зокрема: - в столярний цех - 1 шт. 50 - в складальний цех - 1 шт. 50 - в офіс - 1 шт. 50 в) офісні крісла 10 шт. по 50 грн за од. 500 24. Виконаний гарантійний ремонт реалізованих меблів 510 25. Затверджені авансові звіти за використовування підзвітних сум, одержаних на придбання канцелярських товарів: а) працівників столярного цеху 1000 б) працівників складального цеху 50 в) працівників адміністративного персоналу 200 26. Сплачено за телефонні переговори бухгалтера 100 27. Сплачено за охорону столярного цеху 50 28. Сплачено за отримання сертифікату на виготовлення офісних меблів 100 29. Сплачений страховий внесок за страхування майна складального цеху 200 30. Сплачено банку за одержану чекову книжку 10 31. Сплачені банку відсотки за одержаний кредит 200 32. Сплачено за розробку і видання рекламних проспектів меблів 50 33. Сплачено за розробку і виготовлення фірмових пакетів 200 34. Витрати на презентацію нових виробів 508 35. Нарахований і сплачений податок з власників транспортних засобів адміністративного призначення 100 36. Сплачено відшкодування шкоди працівнику столярного цеху від виробничої аварії 300 37. Витрати на упаковку готових меблів (матеріали) 315 38. Витрати на транспортування готової продукції (паливо) 200 39. Витрати на проектування нових виробів (заробітна плата) 501,50 40. Витрати на виготовлення дослідного зразка: а) заробітна плата (50% – столярний цех, 50% – складальний цех) 200 б) матеріали (85% – столярний цех, 15% – складальний цех) 200 41. Витрати на придбання нового верстата 1000 42. Витрати на ремонт основних засобів столярного цеху з метою підтримки в робочому стані (заробітна плата) 250 43. Витрати на транспортування виробів із цеху в цех: а) заробітна плата 100 б) амортизація 50 в) паливо 50 44. Сплачено працівникам столярного цеху за вимушені простої 200 45. Сплачений штраф 100 46. Витрати на утримання дитячого садку (матеріали) 400 47. Списані втрати матеріальних цінностей в межах норм природного убутку 50 48. Списана безнадійна дебіторська заборгованість 100 Додаткова інформація для виконання контрольної роботи №2, єдина для всіх варіантів, наведена в табл. 2. Таблиця 2 – Додаткові дані для розрахунків 1. Залишки НЗВ: а) на початок звітного періоду, всього 25000 – столярний цех 14000 – складальний цех 11000 б) на кінець звітного періоду, всього 30000 – столярний цех 17000 – складальний цех 13000 2. Залишки готової продукції на складі: а) на початок звітного періоду 8000 б) на кінець звітного періоду 10000 3. Кількість виготовленої продукції за звітний період, шт. 9000 4. Доля змінних витрат в складі: – загальновиробничих витрат, % 30 – адміністративних витрат, % 0 – витрат на збут, % 20 – інших операційних витрат, % 10 5. Рентабельність реалізації меблів від виробничої собівартості реалізованої продукції, % 50 Необхідно: 1. Здійснити групування витрат за: – економічними елементами; – статтями калькуляції. 2. Скласти фактичну калькуляцію витрат. 3. Скласти звіт з прибутку підприємства на основі: – повного включення витрат; – включення змінних витрат. 4. Визначити точку беззбитковості підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вхідні дані. ТОВ «Пегас», яке займається виготовленням і реалізацією меблів та господарських операцій, які підприємство виконало протягом звітного періоду. Зміст операцій наведений в табл. 1. Таблиця 1 – Перелік господарських операцій ТОВ "Пегас" за звітний період № Зміст операції Сума, грн. 1. Нарахована заробітна плата працівникам: а) столярного цеху 1060 б) складального цеху 1549 2. Нарахована доплата за керівництво бригадою працівникам: а) столярного цеху 100 б) складального цеху 20 3. Нараховані відпускні (щорічні відпустки) працівникам: а) столярного цеху 200 б) складального цеху 100 4. Нарахована оплата в період відпустки у зв'язку з навчанням працівникам столярного цеху 100 5. Нарахована заробітна плата управлінському персоналу: а) столярного цеху 300 б) складального цеху 400 в) головному бухгалтеру 500 г) прибиральниці офісу 100 6. Нарахована премія складається з фонду економічного стимулювання: а) працівникам столярного цеху 200 б) працівникам складального цеху 100 в) головному бухгалтеру 100 7. Нараховане єдиний соціальний внесок (36,76%) а) столярного цеху 721 б) складського цеху 797 в) інших 257 8. Відпущено в столярний цех: а) дерев'яна плита 6012 б) дерев'яна дошка 1100 9. Відпущено в складальний цех напівфабрикатів із столярного цеху 12000 10. Відпущено в столярний цех зі складу: а) дверні замки 510 б) дверні ручки 231 в) фарба меблева 100 г) клей меблевий 2000 д) лак меблевий 500 11. Виданий спецодяг працівникам складального цеху 400 12. Видані канцтовари головному бухгалтеру 100 13. Сплачено МП "Міст" за транспортування: а) ДСП 200 б) дверних замків і ручок 100 14. Сплачено за використану воду: а) в столярному цеху 100 б) в складальному цеху 80 15. Споживання електроенергії в столярному цеху: а) на технологічні цілі 200 б) освітлення цеху 20 16. Споживання електроенергії в складальному цеху: а) на технологічні цілі 100 б) освітлення цеху 20 17. Освітлення офісу 20 18. Зворотні відходи: а) із столярного цеху 200 б) із складального цеху 180 19. Амортизація приміщень: а) столярного цеху 471 б) складального цеху 752,50 в) офісу 500 20. Амортизація устаткування: а) столярного цеху 500 б) складального цеху 500 21. Знос комп'ютера в офісі 100 22. Знос комп'ютерної програми в бухгалтерії 50 23. Придбано і передано в експлуатацію: а) ксерокс (в бухгалтерію) 2000 б) кавоварки 3 шт. по 50 грн за од., зокрема: - в столярний цех - 1 шт. 50 - в складальний цех - 1 шт. 50 - в офіс - 1 шт. 50 в) офісні крісла 10 шт. по 50 грн за од. 500 24. Виконаний гарантійний ремонт реалізованих меблів 510 25. Затверджені авансові звіти за використовування підзвітних сум, одержаних на придбання канцелярських товарів: а) працівників столярного цеху 1000 б) працівників складального цеху 50 в) працівників адміністративного персоналу 200 26. Сплачено за телефонні переговори бухгалтера 100 27. Сплачено за охорону столярного цеху 50 28. Сплачено за отримання сертифікату на виготовлення офісних меблів 100 29. Сплачений страховий внесок за страхування майна складального цеху 200 30. Сплачено банку за одержану чекову книжку 10 31. Сплачені банку відсотки за одержаний кредит 200 32. Сплачено за розробку і видання рекламних проспектів меблів 50 33. Сплачено за розробку і виготовлення фірмових пакетів 200 34. Витрати на презентацію нових виробів 508 35. Нарахований і сплачений податок з власників транспортних засобів адміністративного призначення 100 36. Сплачено відшкодування шкоди працівнику столярного цеху від виробничої аварії 300 37. Витрати на упаковку готових меблів (матеріали) 315 38. Витрати на транспортування готової продукції (паливо) 200 39. Витрати на проектування нових виробів (заробітна плата) 501,50 40. Витрати на виготовлення дослідного зразка: а) заробітна плата (50% – столярний цех, 50% – складальний цех) 200 б) матеріали (85% – столярний цех, 15% – складальний цех) 200 41. Витрати на придбання нового верстата 1000 42. Витрати на ремонт основних засобів столярного цеху з метою підтримки в робочому стані (заробітна плата) 250 43. Витрати на транспортування виробів із цеху в цех: а) заробітна плата 100 б) амортизація 50 в) паливо 50 44. Сплачено працівникам столярного цеху за вимушені простої 200 45. Сплачений штраф 100 46. Витрати на утримання дитячого садку (матеріали) 400 47. Списані втрати матеріальних цінностей в межах норм природного убутку 50 48. Списана безнадійна дебіторська заборгованість 100 Додаткова інформація для виконання контрольної роботи №2, єдина для всіх варіантів, наведена в табл. 2. Таблиця 2 – Додаткові дані для розрахунків 1. Залишки НЗВ: а) на початок звітного періоду, всього 25000 – столярний цех 14000 – складальний цех 11000 б) на кінець звітного періоду, всього 30000 – столярний цех 17000 – складальний цех 13000 2. Залишки готової продукції на складі: а) на початок звітного періоду 8000 б) на кінець звітного періоду 10000 3. Кількість виготовленої продукції за звітний період, шт. 9000 4. Доля змінних витрат в складі: – загальновиробничих витрат, % 30 – адміністративних витрат, % 0 – витрат на збут, % 20 – інших операційних витрат, % 10 5. Рентабельність реалізації меблів від виробничої собівартості реалізованої продукції, % 50 Необхідно: 1. Здійснити групування витрат за: – економічними елементами; – статтями калькуляції. 2. Скласти фактичну калькуляцію витрат. 3. Скласти звіт з прибутку підприємства на основі: – повного включення витрат; – включення змінних витрат. 4. Визначити точку беззбитковості підприємства.