СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:1221116)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 16
Рік виконання: 2024
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Позамовний метод обліку витрат і калькулювання собівартості продукції Практична частина Необхідно виконати завдання виходячи із нижченаведених умов: Завдання 1. Навести приклади витрат (мінімум 5 прикладів до кожного виду) та вказати на якому рахунку бухгалтерського обліку накопичується інформація про такі витрати, заповнивши таблицю 1: Таблиця 1 Види витрат підприємства (беремо для прикладу хлібопекарне виробництво) Види витрат Виробничі витрати (рахунок 23) Загальновиробничі витрати Адміністративні витрати Витрати на збут Завдання 2. Потрібно здійснити класифікацію витрат за різними ознаками, а саме: 1. за характером зміни витрат по відношенню до обсягів виробництва (змінні (умовні-змінні) та постійні (умовно-постійні)); 2. за способом включення витрат до собівартості (прямі та непрямі); 3. за економічними елементами; Відома така інформація: пекарня ТзОВ “ІФпекарня” випікає декілька видів кексів у одному цеху. За звітний період було здійснено такі витрати: використано в процесі виробництва борошно пшеничне на суму 65000 грн., порошок до печива - 200 грн., родзинки - 4100 грн., какао-порошок 12000 грн., цукор - 4900 грн., рослинний жир - 1750 грн., заробітна плата пекарів - 255000 грн., заробітна плата технолога - 21000 грн., заробітна плата начальника виробництва 26000 грн., заробітна плата менеджера зі збуту готової продукції 19500 грн., заробітна плата директора підприємства 29000 грн., амортизація печей 2100 грн., амортизація приміщення цеху 2400 грн., амортизація офісних приміщень 2300 грн., використаний газ та електроенергія для виробничих потреб - 7800 грн., витрати на доставку готової продукції покупцям 700 грн; участь бухгалтера у семінарі з підвищення кваліфікації – 8000 грн; вартість МШП використаних в роботі директора – 1800 грн. Завдання 3 Підприємство «Cтудент» виготовляє три види продукції. У табл. 1 наведено інформацію про витрати та кількість одиниць виготовленої продукції. Залишків незавершеного виробництва на початок і кінець звітного періоду не було. В обліковій політиці підприємства вказано, що базою розподілу загальновиробничих витрат є заробітна плата основних робітників. Необхідно визначити: - виробничу собівартість кожного виду готової продукції; - собівартість одиниці продукції. Таблиця 1 Дані про витрати на виробництво продукції на підприємстві «Студент» № з/п Показники Види продукції А Б В 1 Вартість використаних основних матеріалів, грн. 56000 45000 38000 2 Вартість зворотних відходів, грн. 1200 - 1350 3 Вартість використаних комплектуючих виробів, грн.. 8400 6400 3700 4 Вартість енергії спожитої на технологічні цілі, грн. 1600 2000 1800 5 Заробітна плата робітників, грн. 15000 18300 17900 6 Відрахування на соціальне страхування, % 22 22 22 7 Амортизація виробничого обладнання, грн. 3200 2700 4800 8 Заробітна плата адміністративного персоналу 19000 9 Витрати на збут продукції А, Б, В, грн. 9000 7500 11000 10 Загальновиробничі витрати, грн. 42000 11 Кількість одиниць виготовленої продукції 50 75 60 Не всі із зазначених витрат входять до виробничої собівартості продукції. До неї входять: вартість використаних основних матеріалів за мінусом зворотних відходів, вартість використаних комплектуючих виробів, вартість спожитої електроенергії, заробітна плата і відрахування на соціальні заходи, амортизація виробничого обладнання і загальновиробничі витрати. Адміністративні і збутові витрати є витратами періоду. Завдання 4 Потрібно здійснити калькулювання за видами діяльності (ABC калькулювання), якщо відомо, що ТОВ «МАГ» виготовляє два види продукції (А і В). Технологія виробництва продукції різна. Величина накладних витрат за звітний період становить 6 100 грн. Необхідна для розрахунків інформація наведена у таблицях: Внутрішній звіт про фінансові результати за видами продукції Основні показники Продукт А Продукт В Ціна реалізації одиниці продукції 11050 7000 Прямі виробничі витрати на одиницю продукції 3900 2650 Непрямі витрати на одиницю продукції 3520 2580 Собівартість реалізації одиниці продукції Прибуток на одиницю продукції Характеристика основних статей непрямих витрат Статті витрат Сума, грн. Загальновиробничі витрати: - витрати на обслуговування обладнання 1250 - витрати на організацію та управління виробництвом 1650 Адміністративні витрати 1000 Витрати на збут 2200 Додаткова інформація про кількість переналагоджень обладнання та кількість укладених угод за видами продукції: Види продукції Кількість переналагоджень обладнання, шт. Кількість укладених угод, шт. А 18 41 В 3 12 На підприємстві прийнято такі бази розподілу (фактори витрат): - витрати на обслуговування обладнання - за кількістю переналагоджень; - витрати на обслуговування та управління виробництвом - за прямими витратами; - адміністративні витрати - за прямими витратами; - витрати на збут - за кількістю укладених угод. За результатами розрахунку потрібно зробити висновок щодо доцільності виготовлення того чи іншого виду продукції. Завдання 5 Необхідно розрахувати: 1) точку беззбитковості в натуральному та грошовому вимірнику за даними підприємства ТОВ “Студент” та зобразити її графічно за бухгалтерською моделлю; 2) визначити запас міцності підприємства. Обчисливши необхідні показники слід зробити висновки. Інформація для розрахунків: загальні (сукупні) витрати склали 100000 грн., при цьому питома вага змінних витрат становила 82%, а постійних – 18 % від їхнього загального обсягу. Ціна реалізації за 1 од. продукції – 980 грн. Виробнича потужність підприємства розрахована на виготовлення 210 од. продукції за місяць, проте за аналізований період коефіцієнт використання обладнання становив 96 %. Завдання 6. Наведені в табл. 3 результати діяльності магазину “Студент” за звітний період засвідчують, що секція реалізації меблів цього магазину є збитковою. Необхідно обґрунтувати рішення: закривати чи не закривати збиткову секцію магазину “СТУДЕНТ”. Щоб прийняти правильне рішення, слід обчислити, як зміняться фінансові результати магазину “СТУДЕНТ” після закриття і ліквідації секції меблів. Таблиця 3 Внутрішній звіт про діяльність магазину “Студент”, тис. грн. № з/п Показники Секція магазину Разом меблі одяг парфуми 1 Дохід від реалізації товарів 300 160 40 2 Змінні витрати 240 85 20 3 Маржинальний дохід 4 Постійні витрати всього, у тому числі: 70 50 15 - на утримання секції 45 35 10 - постійні витрати на утримання всього магазину, розподілені між секціями 25 15 5 5 Прибуток При ліквідації секції меблів постійні витрати на утримання секції будуть рівні 0, а постійні витрати на утримання всього магазину збільшать постійні витрати інших секцій на 25 тис.грн. Завдання 7. (Це завдання виконують студенти, які претендують на відмінну оцінку) Відобразити повну собівартість будь-якого об’єкта калькулювання на вибір студента, користуючись бланком калькуляції, який передбачено Методичними рекомендаціями з формування собівартості продукції (робіт, послуг) у промисловості № 373 від 09.07.2007 р. (Додаток 10). Бланк завантажити із системи дистанційного навчання. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Позамовний метод обліку витрат і калькулювання собівартості продукції Практична частина Необхідно виконати завдання виходячи із нижченаведених умов: Завдання 1. Навести приклади витрат (мінімум 5 прикладів до кожного виду) та вказати на якому рахунку бухгалтерського обліку накопичується інформація про такі витрати, заповнивши таблицю 1: Таблиця 1 Види витрат підприємства (беремо для прикладу хлібопекарне виробництво) Види витрат Виробничі витрати (рахунок 23) Загальновиробничі витрати Адміністративні витрати Витрати на збут Завдання 2. Потрібно здійснити класифікацію витрат за різними ознаками, а саме: 1. за характером зміни витрат по відношенню до обсягів виробництва (змінні (умовні-змінні) та постійні (умовно-постійні)); 2. за способом включення витрат до собівартості (прямі та непрямі); 3. за економічними елементами; Відома така інформація: пекарня ТзОВ “ІФпекарня” випікає декілька видів кексів у одному цеху. За звітний період було здійснено такі витрати: використано в процесі виробництва борошно пшеничне на суму 65000 грн., порошок до печива - 200 грн., родзинки - 4100 грн., какао-порошок 12000 грн., цукор - 4900 грн., рослинний жир - 1750 грн., заробітна плата пекарів - 255000 грн., заробітна плата технолога - 21000 грн., заробітна плата начальника виробництва 26000 грн., заробітна плата менеджера зі збуту готової продукції 19500 грн., заробітна плата директора підприємства 29000 грн., амортизація печей 2100 грн., амортизація приміщення цеху 2400 грн., амортизація офісних приміщень 2300 грн., використаний газ та електроенергія для виробничих потреб - 7800 грн., витрати на доставку готової продукції покупцям 700 грн; участь бухгалтера у семінарі з підвищення кваліфікації – 8000 грн; вартість МШП використаних в роботі директора – 1800 грн. Завдання 3 Підприємство «Cтудент» виготовляє три види продукції. У табл. 1 наведено інформацію про витрати та кількість одиниць виготовленої продукції. Залишків незавершеного виробництва на початок і кінець звітного періоду не було. В обліковій політиці підприємства вказано, що базою розподілу загальновиробничих витрат є заробітна плата основних робітників. Необхідно визначити: - виробничу собівартість кожного виду готової продукції; - собівартість одиниці продукції. Таблиця 1 Дані про витрати на виробництво продукції на підприємстві «Студент» № з/п Показники Види продукції А Б В 1 Вартість використаних основних матеріалів, грн. 56000 45000 38000 2 Вартість зворотних відходів, грн. 1200 - 1350 3 Вартість використаних комплектуючих виробів, грн.. 8400 6400 3700 4 Вартість енергії спожитої на технологічні цілі, грн. 1600 2000 1800 5 Заробітна плата робітників, грн. 15000 18300 17900 6 Відрахування на соціальне страхування, % 22 22 22 7 Амортизація виробничого обладнання, грн. 3200 2700 4800 8 Заробітна плата адміністративного персоналу 19000 9 Витрати на збут продукції А, Б, В, грн. 9000 7500 11000 10 Загальновиробничі витрати, грн. 42000 11 Кількість одиниць виготовленої продукції 50 75 60 Не всі із зазначених витрат входять до виробничої собівартості продукції. До неї входять: вартість використаних основних матеріалів за мінусом зворотних відходів, вартість використаних комплектуючих виробів, вартість спожитої електроенергії, заробітна плата і відрахування на соціальні заходи, амортизація виробничого обладнання і загальновиробничі витрати. Адміністративні і збутові витрати є витратами періоду. Завдання 4 Потрібно здійснити калькулювання за видами діяльності (ABC калькулювання), якщо відомо, що ТОВ «МАГ» виготовляє два види продукції (А і В). Технологія виробництва продукції різна. Величина накладних витрат за звітний період становить 6 100 грн. Необхідна для розрахунків інформація наведена у таблицях: Внутрішній звіт про фінансові результати за видами продукції Основні показники Продукт А Продукт В Ціна реалізації одиниці продукції 11050 7000 Прямі виробничі витрати на одиницю продукції 3900 2650 Непрямі витрати на одиницю продукції 3520 2580 Собівартість реалізації одиниці продукції Прибуток на одиницю продукції Характеристика основних статей непрямих витрат Статті витрат Сума, грн. Загальновиробничі витрати: - витрати на обслуговування обладнання 1250 - витрати на організацію та управління виробництвом 1650 Адміністративні витрати 1000 Витрати на збут 2200 Додаткова інформація про кількість переналагоджень обладнання та кількість укладених угод за видами продукції: Види продукції Кількість переналагоджень обладнання, шт. Кількість укладених угод, шт. А 18 41 В 3 12 На підприємстві прийнято такі бази розподілу (фактори витрат): - витрати на обслуговування обладнання - за кількістю переналагоджень; - витрати на обслуговування та управління виробництвом - за прямими витратами; - адміністративні витрати - за прямими витратами; - витрати на збут - за кількістю укладених угод. За результатами розрахунку потрібно зробити висновок щодо доцільності виготовлення того чи іншого виду продукції. Завдання 5 Необхідно розрахувати: 1) точку беззбитковості в натуральному та грошовому вимірнику за даними підприємства ТОВ “Студент” та зобразити її графічно за бухгалтерською моделлю; 2) визначити запас міцності підприємства. Обчисливши необхідні показники слід зробити висновки. Інформація для розрахунків: загальні (сукупні) витрати склали 100000 грн., при цьому питома вага змінних витрат становила 82%, а постійних – 18 % від їхнього загального обсягу. Ціна реалізації за 1 од. продукції – 980 грн. Виробнича потужність підприємства розрахована на виготовлення 210 од. продукції за місяць, проте за аналізований період коефіцієнт використання обладнання становив 96 %. Завдання 6. Наведені в табл. 3 результати діяльності магазину “Студент” за звітний період засвідчують, що секція реалізації меблів цього магазину є збитковою. Необхідно обґрунтувати рішення: закривати чи не закривати збиткову секцію магазину “СТУДЕНТ”. Щоб прийняти правильне рішення, слід обчислити, як зміняться фінансові результати магазину “СТУДЕНТ” після закриття і ліквідації секції меблів. Таблиця 3 Внутрішній звіт про діяльність магазину “Студент”, тис. грн. № з/п Показники Секція магазину Разом меблі одяг парфуми 1 Дохід від реалізації товарів 300 160 40 2 Змінні витрати 240 85 20 3 Маржинальний дохід 4 Постійні витрати всього, у тому числі: 70 50 15 - на утримання секції 45 35 10 - постійні витрати на утримання всього магазину, розподілені між секціями 25 15 5 5 Прибуток При ліквідації секції меблів постійні витрати на утримання секції будуть рівні 0, а постійні витрати на утримання всього магазину збільшать постійні витрати інших секцій на 25 тис.грн. Завдання 7. (Це завдання виконують студенти, які претендують на відмінну оцінку) Відобразити повну собівартість будь-якого об’єкта калькулювання на вибір студента, користуючись бланком калькуляції, який передбачено Методичними рекомендаціями з формування собівартості продукції (робіт, послуг) у промисловості № 373 від 09.07.2007 р. (Додаток 10). Бланк завантажити із системи дистанційного навчання. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ