Зміст
1. Методи і моделі прийняття рішень при формуванні теоретичних і практичних положень обліку, аналізу та аудиту розрахунку з дочірніми підприємствами
2. Навести приклад ухвалення управлінського рішення з використанням кількісної інформації про минуле
Тест "стратегія"
Вкажіть ті принципи, яким необхідно слідувати для досягнення кожного з трьох варіантів стратегічної мети (А, Би і В)
Початкові умови. Ви – власник фірми Ф по виробництву комп'ютерів. У штаті фірми 200 чоловік. Об'єм продукції, що випускається, – 10 тис. комп'ютерів в рік. Ваша фірма випробовує жорстку конкуренцію. Але у вас є ясна мета
Варіанти стратегічної мети: А. Фірма через рік. Продукція вашої фірми має попит. Об'єм реалізації склав 12 тис. комп'ютерів в рік. Це досягнуто за рахунок реклами і невдалих дій конкурентів
Б. Фірма Ф5 через 5 років. Продукція фірми має великий попит. Об'єм реалізації склав 250 тис. комп'ютерів в рік. Відкрито дві філії (у США і Канаді). Успіх досягнутий насамперед за рахунок застосування новітньої технології
В. Фірма Ф15 через 15 років. Ваша фірма є одній їх ведучих в галузі. Випускає в рік 5 млн. комп'ютерів і має філії в 60 країнах світу. Розквіт досягнутий за рахунок застосування ультрамодерної технології, новітніх відкриттів і грамотних методів управління
Принципи досягнення мети
1. Забезпечувати споживачів товарами за будь-яких обставин
2. Розробляти нові і кращі товари, не дивлячись на великі витрати
3. Надавати все вирішувати менеджерам: це швидше, і ви за це їм платите
4. Поводитися з людьми так, як ви б хотіли, щоб поводилися з вами
5. Зберігати стабільні ціни, навіть при жорсткій конкуренції
6. Вступати в нову галузь, оскільки це обіцяє швидкий дохід при мінімальному ризику
7. Оцінювати людей за тривалий період
8. Не піклуватися про розвиток службовців, поки не будуть вирішені ваші завдання або фірма не набере "потрібних оборотів"
9. Створювати самоуправляємі робочі групи, оскільки це підвищує рівень моральності
10. Стійко дотримуватися довгострокових планів, незважаючи на конкуренцію
11. Намагатися заробляти на швидкому розпродажі, використовуючи рекламу
12. Добиватися близьких цілей всупереч усьому, якщо це дасть прибуток
13. Створювати обслуговування, що породжує повторний бізнес
14. Заохочувати співробітників за пошук способів ефективнішої роботи
15. Використовувати своєчасну винагороду
16. Визначити ключові моменти, найважливіші для довгострокового успіху
17. Регулярно модернізувати виробництво, не дивлячись на великі витрати
18. Не приділяти уваги розробці нових товарів і послуг, крім випадків, коли прибуток високий, а ризик мінімальний
19. Приділяти особливу увагу своїм передчуттям. Часто вони - результат аналізу фактів в підсвідомості
20. Братися лише за такі справи, для яких у співробітників є знання і уміння
21. Змінювати ціни ради поточних цілей, залежно від конкуренції
22. Підкреслювати, що якість – ключ до підвищення ефективності
23. Вкладати засоби в дослідження, нові товари, устаткування, навіть якщо це не відразу принесе прибуток
24. Розуміти, що люди, пов'язані з якою-небудь роботою, знають про неї більше інших, і використовувати це
25. Зменшувати витрати до мінімуму, прагнучи до економії у всьому
26. Більше використовувати старе устаткування. Це дешевше
Результати представити у вигляді наступної таблиці
Стратегії А Б В
Номери принципів
Після цього сформулюйте поодинці додатковому принципу, яким слідували б особисто ви досягши кожної з приведених цілей. Поясните, чому