0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:28521)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2011
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
Обґрунтування зміни ціни товару з використанням графіку та кривої беззбитковості Швейна фірма реалізує жіночі костюми за оптовою ціною підприємства Р0. Щомісячний обсяг продажів становить в середньому Q0 од. Вихідні дані для розрахунків подані у табл. 4 Відділ маркетингу вивчає можливість збільшення прибутків шляхом зміни ціни. Проведене маркетингове дослідження серед потенційних покупців з метою визначити їх ставлення до зміни ціни. Можливі обсяги щомісячних купівель при деяких оптових цінах подані у табл. 4 Завдання: 1. Розрахувати, якою має бути беззбиткова зміна випуску в разі підвищення оптової ціни на 10 % 2. Розглянути не менш ніж 7 можливих сценаріїв реакції попиту на 10-відсоткове підвищення ціни та побудувати графік беззбитковості 3. Розглянути не менш ніж 7 варіантів зміни ціни (наприклад, -15%, -10%, -5%, 0%, +5%, +10%, +15%) та побудувати криву беззбитковості 4. Побудувати на тому ж рисунку криву попиту на костюми (за даними табл. 4.6) та вирішити, що вигідніше – підняти чи знизити ціну Таблиця 4 Вихідні дані до задачі Показники Змінні витрати на одиницю продукції, грн Постійні витрати за місяць, тис. грн Поточна оптова ціна, Р0, грн Поточний обсяг продажу, Q0, од Таблиця 4 Результати вивчення ставлення споживачів до зміни ціни Вар.9 Р, грн. 510 540 570 600 630 660 Q, од. 1400 1200 1050 900 800 725
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову