0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:333716)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 10
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ 1. «Контора професора Янека» (1 бал) «Контора професора Янека» заробляє собі на життя різними семінарами та навчальними тренінгами, які проф. Янек проводить разом зі своїми трьома синами. Досить часто їм приходиться організовувати виїзні семінари, серед яких найбільшою актуальністю користується семінар «Трансформація звітності українських підприємств в звітність за вимогами МСФЗ + 1С "Підприємство". На організацію чергового семінару «Контора професора Янека» понесла витрати на друкування та розсилання потенційним слухачам програми семінару і запрошення та інші рекламні заходи – 6000 у.о. Одночасно вони уклали договір на оренду приміщення для проведення семінару за 3000 у.о. з умовою, що в разі відмови від оренди приміщення не пізніше ніж за тиждень до дати семінару, вона сплачує штраф орендодавцю в розмірі 25% суми договору оренди. Менше ніж за тиждень до початку семінару договір не може бути анульований. Оплата лекторам передбачена в розмірі 4000 у.о. Якщо семінар не відбудеться, оплата лекторам не нараховується. Кожен учасник сплачує за участь у семінарі 2250 у.о. У вартість семінару включені витрати на обід з розрахунку 100 у.о. на одного учасника і вартість роздаткового матеріалу – 50 у.о. Визначити доцільність проведення семінару або відмови від нього, якщо за тиждень до його початку надійшли замовлення на участь у семінарі лише від шести бажаючих. Необхідно визначити: 1) яка кількість учасників семінару забезпечить його беззбитковість для компанії; 2) який прибуток одержить компанія, якщо у семінарі приймуть участь 30 бажаючих; 3) при якій кількості учасників семінару компанія одержить 100 000 у.о. прибутку від його проведення. ЗАВДАННЯ 3. “ Шлапак ” (1 бал) Підприємство «Шлапак» застосовує нормативну систему обліку. За одним з продуктів у звітному місяці було одержано такі показники: 1. Нормативні витрати основного матеріалу – 3 кг на одиницю продукції; нормативна вартість 1 кг матеріалу – 3,2 дол.. 2. Нормативні витрати прямої праці – 1 год. на одиницю продукції при нормативній оплаті 6 дол. за 1 годину. 3. Фактично придбано матеріалів у звітному місяці 12000 кг на суму 37920 дол.; витрачено матеріалів у виробництві – 11000 кг. 4. Фактичні витрати прямої праці – 3840 год.; сума оплати праці – 21267 дол.; нормативний обсяг прямих витрат праці – 4000 люд.-год. 5. Формула гнучкого кошторису (бюджету) загальновиробничих витрат на місяць 15000 дол. + 2,60 дол. на 1 год. прямих витрат праці; фактична сума загальновиробничих витрат – 22810 дол.. 6. Фактичний обсяг виробництва у звітному місяці – 3500 од. продукції. Необхідно визначити і проаналізувати відхилення фактичних витрат від нормативних за матеріалами (2 бали), оплатою праці (2 бали) та загальновиробничими витратами (3 бали). Обгрунтуйте отримані результати та спроектуйте їх вплив на фінансові результати підприємства. ЗАВДАННЯ 4. “ Бета-Д ” (1бал) Підприємство «Бета-Д» отримало пропозицію укласти контракт на постачання державному промисловому підприємству протягом наступних 12 місяців 500 од. комплектуючих за ціною 220 дол. за одиницю. Визначити доцільність прийняття цього замовлення (підписання контракту) і підтвердити свої пропозиції менеджеру відповідними розрахунками, виходячи з таких умов: а) потреба в матеріалах на виконання контракту:  матеріал К (5 кг на один виріб) постійно використовується підприємством для різних робіт, тому на складі є запас даного матеріалу 1500 кг, придбаного за ціною 5 дол./кг. За попередніми розрахунками наступні закупівлі будуть коштувати 6 дол./кг;  матеріал Л (3 кг на виріб) є в запасі на складі в кількості 2000 кг, придбаний за ціною 4 дол./кг, і не використовується протягом останніх 20 міс. Продати його неможливо. Вартість утилізації – 1 дол./кг. Єдиною можливою альтернативою може бути його використання замість матеріалу Н, але для цього його необхідно додатково обробляти, що коштуватиме 1,50 дол./кг, тоді як поточна вартість матеріалу Н становить 3,50 дол./кг;  деталь М (2 шт. на виріб) може бути придбана за орієнтовною ціною 20 дол./шт.; б) на виробництво кожної комплектуючої необхідно 8 год. роботи висококваліфікованого працівника та 7 год. роботи малокваліфікованого працівника. Оплата праці висококваліфікованого працівника, який працює на підприємстві, становить 10 дол./год. Але йому треба буде знайти заміну для виконання інших замовлень. Оплата працівника на заміні складатиме 8 дол./год. Оплата праці малокваліфікованого працівника може бути на рівні 5 дол./год. Такого працівника на підприємстві немає і його треба прийняти додатково; в) загальновиробничі витрати, до яких входять витрати на утримання та експлуатацію обладнання, оренда приміщення, опалення тощо, включаються у вартість кожного контракту за нормою 25 дол. з розрахунку на відпрацьовану машино-годину. На підприємстві є вільні виробничі потужності. На виготовлення кожної комплектуючої необхідно витратити 4 маш.-год. Якщо буде підписано контракт, то за час його виконання очікується збільшення загальновиробничих витрат на 12000 дол. ЗАВДАННЯ 5. “Театр” (1 бал) Театрально-художній центр «Лівобережний», що утримується за рахунок місцевого бюджету, використовується для вистав місцевої театральної студії, організації виставок, зустрічей та вистав гастрольних труп. Утримання штатних співробітників театру обходиться у 15 000 у.о., а трупи артистів – 50 000 у.о. на місяць. Кожен місяць трупа готує новий спектакль і показує його 20 разів. У залі для глядачів 1000 місць, з них 200 місць за ціною квитка 20 у.о., 500 місць – 15 у.о, 300 місць – 10 у.о. У середньому під час вистав місцевої трупи зала заповнюється на 50%. Як правило, кількість зайнятих місць розподіляється рівномірно за ціновими категоріями. Щомісяця витрати театру в середньому становлять:  театральні костюми та реквізити – 30 000 у.о.,  декорації – 20 000 у.о.,  опалення та освітлення – 5 000 у.о.,  оплата тимчасових працівників для обслуговування вистав і продажу квитків – 4 000 у.о.,  відрахування на утримання місцевого відділу культури, якому підпорядковано театр, – 16 000 у.о.,  продукти і напої для бару – 8 000 у.о. Під час вистав у театрі продають легкі закуски і напої, що дає театру щомісяця 12 000 у.о. чистого доходу. Виручка від продажу програм компенсує витрати на їх виготовлення, але за розміщену в них рекламу театр додатково отримує 6 000 у.о. від рекламодавців. До керівництва звернулась популярна трупа театру-студії «Не журись!» зі Львова з пропозицією оренди театру терміном на один місяць (25 вистав). За оренду трупа згодна виплачувати 50% доходу від продажу квитків. Квитки продаватимуть працівники театру. Очікується, що перші 10 вистав театр буде заповнений повністю, а решту 15 вистав – на дві третини. Вартість квитків на вистави пропонується знизити на 2 у.о порівняно з діючими цінами на вистави місцевої трупи. За час оренди витрати театру на опалення, освітлення, оплату співробітників і акторів та відрахування на утримання вищестоящої організації не зміняться. Не очікується суттєвих змін і в обсягах реалізації закусок, напоїв та програм. Необхідно визначити: 1) економічну доцільність прийняття пропозиції гастрольної трупи та обґрунтувати свої рекомендації відповідними розрахунками; 2) яке заповнення театру повинно бути протягом останніх 15 вистав (якщо перші 10 вистав зберуть повну залу глядачів), щоб: а) театр повністю компенсував свої витрати; б) з фінансової точки зору адміністрація була байдужою до питання оренди театру; 3) сформулюйте своє судження про фактори, які можуть вплинути на рішення про доцільність оренди театру.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову