0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:447436)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 1
Рік виконання: 2021
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Задача 4. Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої становлять: ціна продажу 1 кг. продукту – 1,27 грн., змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг.) продукції – 0,81 грн., загальна сума постійних витрат по підприємству за рік – 83832 грн., обсяг реалізації продукції за минулий рік – 1218 т. Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме: підвищення витрат на просування продукції на ринку; підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації; підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства і доцільність здійснення зазначених заходів за наступних умов: 4.1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна кампанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 25%. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 20% порівняно з минулим роком, тоді яку максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 4.2. Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,04 грн. на одиницю продукції. Ціна продукції планується підняти на 6,3%. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 4.3. Підприємство збільшує ціну продажу на 11,2%. Обсяг реалізації падає на 16,8%. Чи буде рішення підвищити ціну правильним? Обчислити обсяг реалізації, необхідний за нової ціни, щоб підприємство отримало такий же прибуток, як і минулого року. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 4. Підприємство виготовляє продукцію, основні економічні параметри якої становлять: ціна продажу 1 кг. продукту – 1,27 грн., змінні витрати (сировина, матеріали, праця, накладні витрати) на одиницю (1 кг.) продукції – 0,81 грн., загальна сума постійних витрат по підприємству за рік – 83832 грн., обсяг реалізації продукції за минулий рік – 1218 т. Дирекція підприємства не задоволена результатами діяльності за минулий рік і розглядає декілька можливостей зростання прибутковості, а саме: підвищення витрат на просування продукції на ринку; підвищення зовнішнього вигляду продукції з одночасним збільшенням ціни реалізації; підвищення ціни реалізації. Необхідно оцінити привабливість для підприємства і доцільність здійснення зазначених заходів за наступних умов: 4.1. Менеджер зі збуту впевнений, що рекламна кампанія здатна збільшити обсяг реалізації продукції на 25%. Якщо метою дирекції підприємства є підвищення прибутку поточного року на 20% порівняно з минулим роком, тоді яку максимальну суму може підприємство витратити на рекламу? 4.2. Припустимо, що підприємство з метою підвищення привабливості продукції для споживача планує поліпшити упаковку продукції, що призведе до підвищення змінних витрат на 0,04 грн. на одиницю продукції. Ціна продукції планується підняти на 6,3%. Обчисліть прибуток підприємства в поточному році. 4.3. Підприємство збільшує ціну продажу на 11,2%. Обсяг реалізації падає на 16,8%. Чи буде рішення підвищити ціну правильним? Обчислити обсяг реалізації, необхідний за нової ціни, щоб підприємство отримало такий же прибуток, як і минулого року. Зробити висновки щодо доцільності обрання того чи іншого напрямку зростання прибутковості діяльності підприємства в поточному році.