УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВО-АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:470699)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВО-АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………
1.1.Сутність та значення продуктово-асортиментної політики в діяльності підприємства………………………………………….
1.2.Особливості та підходи до управління продуктово-асортиментною політикою підприємства…………………………………………………....
Висновки до РОЗДІЛУ І ……………………………………………..
РОЗДІЛ ІІ. ДІАГНОСТИКА УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВО-АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ПЕЛЕ-ІНЖИНІРИНГ»……………………………………………………………...
2.1 Економіко-управлінськийаналіздіяльності ТОВ «Пеле-інжиніринг».
2.2 Оцінювання ефективності управління продуктово-асортиментною політикою на «Пеле-інжиніринг»……………………………………..…
2.3 Обґрунтування необхідності удосконалення управління продуктово-асортиментною політикою підприємства «Пеле-інжиніринг»…………………………………………………………….……
Висновки до РОЗДІЛУ ІІ…………………………………………………..
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВО-АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………………………………………………….
3.1 Вибір напрямів удосконалення управління продуктово-асортиментною політикою підприємства «Пеле-інжиніринг»…………..
3.2 Оцінювання ефективності запропонованих заходів………………….
Висновки до РОЗДІЛУ 3……………………………………………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….
ДОДАТКИ…………………………………………………………………..
Зразок роботи
Метою дипломної роботи є вивчення та дослідження особливостей сучасної продуктово-асортиментної політики підприємства на товарному ринку, знаходженя та впровадження рекомендацій щодо ефективних управлінських рішень у сфері продуктово-асортиментної політики підприємства.
Завданням дипломної роботи є дослідження існуючих заходів управління продуктовим асортиментом та його особливостей; розгляд ефективності та конкурентоспроможності продуктово-асортиментної політики вітчизняних підприємств; розгляд та впровадження шляхів підвищення ефективності продуктово-асортиментної політики підприємства.
Об’єктом дипломної роботи є управління продуктово-асортиментною політика на підприємстві.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних основ та практичних рекомендацій з удосконалення управління продуктово-асортиментною політикою на підприємстві «Pele Engineering».
Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, пропозицій і списку використаних джерел.
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТОВО-АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1.Сутність та значення продуктово-асортиментної політики в діяльності підприємства.
Асортиментна політика – це діяльність яка характеризується здійсненням певних заходів і стратегій у створені конкурентоспроможності підприємства, за допомогою реалізації ідеї позиціонування для забезпечення бажаного прибутку підприємства.
Продуктовий асортимент – це перелік асортиментних груп продукції, які пропонує компанія. Асортиментна група - це сукупність асортиментного портфелю товарів певного функціонального застосування.
Характеристика продуктового асортименту[3,ст. 174]:
ширина вибору, яка визначає кількістю запропонованих асортим
Інші роботи з даної категорії: