0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:598934)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1.До моделі, що орієнтована на конкуренцію, відноситься метод: а) встановлення зональних цін; б) встановлення ціни на основі цільового прибутку; в) встановлення ціни на основі суб’єктивної цінності товару; г) встановлення ціни зі знижками. 2.Стратегія довгострокової ціни використовується для: а) монопольних товарів; б) товарів масового попиту; в) промислових товарів; г) товарів, які мають найвищу якість. 3.Безпосередньо по кожному виду продукції враховуються такі витрати: а) прямі матеріальні; б) амортизація; в) витрати на всі види ремонтів; г) загальногосподарські. 4.При зростанні обсягу виробництва витрати на одиницю продукції: а) збільшуються; б) зменшуються в) або збільшуються або зменшуються; г) лишаються незмінними. 5.Якщо зростає витратний коефіцієнт, то вихід придатного: а) зростає; б) зменшується; в) лишається незмінним; г) може зростати, а може зменшуватись. 6.Назвіть показники, які використовуються при розрахунку прибутку від діяльності: а) дохід (виручка) від реалізації продукції; б) надзвичайний прибуток; в) дохід від участі в капіталі; г) адміністративні витрати. 7.Критичний обсяг виробництва можна зменшити за рахунок: а)підвищення ціни продажу; б) зменшення загальної суми постійних витрат; в)зменшення змінних витрат на одиницю продукції; г) все перелічене вірно. 8.Рентабельність – це: а) абсолютний показник ефективності діяльності підприємства; б) відносний показник ефективності діяльності підприємства, що виражається у відсотках; в) чистий прибуток підприємства; г) показник доходу підприємства. Задача 1 Від впровадження нововведень економія матеріальних витрат складе 8,50 грн./шт., обсяг виробництва і продажу не змінився. Собівартість реалізованої продукції у базовому періоді – 1100 грн./шт., постійні витрати – 200 грн./шт., обсяг виробництва – 30 тис.шт. Визначити собівартість реалізованої продукції у нових умовах (одиниці та всього випуску). Задача 2 Як зміниться собівартість одиниці продукції, якщо відбудеться подорожчання природного газу на 560 грн./1000 м3 (витрати коефіцієнту природного газу 0,570 м3/т, базова ціна 7000 грн./1000 м3) і зростання постійної заробітної платні на 8% (частка заробітної плати в собівартості продукції 6,5%). Базова собівартість продукції склала 11120 грн./т. Задача 3 Компанія виробляє і продає телефонний автовідповідач. Її звіт про прибуток за минулий рік приведений в таблиці нижче: Показник Всього, грн. На одиницю продукції, грн./од. Виручка від реалізації 1350 000 60 (кількість = 1350 000 / 60 = 22500 од.) Змінні витрати 900 000 40 Вкладений дохід 450 000 20 Постійні витрати 250 000 250000/22500 = 11,11 Операційний прибуток 200 000 20-11,11 = 8,89 Чому дорівнює відносний вкладений дохід компанії? Підприємство планує збільшення витрат на рекламу на 40000 грн., передбачаючи збільшити обсяг продажів на 90000 грн. Зробіть аналіз беззбитковості цього випадку, чи варто це робити виходячи з критерію операційного прибутку? 1.Виберіть серед перелічених напрямки реального інвестування: а) відкриття підприємством депозитного рахунку в комерційному банку; b) придбання акцій підприємства – конкурента, яке перебуває у стані кризи; c) придбання ліцензій на виготовлення нового виду продукції; d) не має вірної відповіді 2.Джерелами відшкодування інвестиційних витрат за рахунок власних коштів підприємства можуть бути: а) емісія облігацій підприємства; b) амортизаційні відрахування; c) внески іноземних інвесторів до статутного фонду підприємства; d) банківський кредит 3.Врахування чинника часу при визначенні ефективності інвестицій необхідна для: а) встановлення терміну довгострокового кредитування підприємства; b) передбачення майбутніх змін у процентних ставках; c) приведення різночасових грошових потоків до одного розрахункового періоду; d) не має вірної відповіді 4.Зі зменшенням ставки дисконту у порівнянні з вихідним рівнем по інвестиційному проекту значення чистої теперішньої вартості грошових потоків: а) збільшується; b) не змінюється; c) зменшується; d) зменшується пропорційно зменшенню ставки дисконту 5.Зі збільшенням ціни реалізації продукції у порівнянні з вихідним рівнем по інвестиційному проекту періоду окупності інвестицій: а) збільшується; b) не змінюється; c) зменшується; d) зменшується пропорційно зменшенню ставки дисконту 6.Підприємство розглядає доцільність автоматизації частини виробничого процесу, вартість придбання устаткування 452 тис.грн. Доставка і монтаж – 32 тис.грн., строк служби устаткування – 5 років. Витрати на обслуговування обладнання – 300 грн./міс. Вивільнення персоналу – 2 особи з заробітною платою 2500 грн./міс., 1 особа – 1800 грн./міс. Скорочення витрат на спецодяг – 12 тис.грн. / рік. Чи варто вкладати кошти у цей процес? 7.Оцінити економічну ефективність проекту при наступних даних: планований випуск продукції 1000 шт. на рік, планові капіталовкладення 450 тис.грн. (строк використання – 5 років); оптова ціна одиниці продукції – 960 грн., витрати на виробництво до реалізації проекту – 750 грн./од., зниження витрат на сировину після реалізації проекту – 85 грн. Податок на прибуток – 18%. Чи слід реалізувати цей проект? У якості критерію доцільності необхідно використати показник NPV.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.До моделі, що орієнтована на конкуренцію, відноситься метод: а) встановлення зональних цін; б) встановлення ціни на основі цільового прибутку; в) встановлення ціни на основі суб’єктивної цінності товару; г) встановлення ціни зі знижками. 2.Стратегія довгострокової ціни використовується для: а) монопольних товарів; б) товарів масового попиту; в) промислових товарів; г) товарів, які мають найвищу якість. 3.Безпосередньо по кожному виду продукції враховуються такі витрати: а) прямі матеріальні; б) амортизація; в) витрати на всі види ремонтів; г) загальногосподарські. 4.При зростанні обсягу виробництва витрати на одиницю продукції: а) збільшуються; б) зменшуються в) або збільшуються або зменшуються; г) лишаються незмінними. 5.Якщо зростає витратний коефіцієнт, то вихід придатного: а) зростає; б) зменшується; в) лишається незмінним; г) може зростати, а може зменшуватись. 6.Назвіть показники, які використовуються при розрахунку прибутку від діяльності: а) дохід (виручка) від реалізації продукції; б) надзвичайний прибуток; в) дохід від участі в капіталі; г) адміністративні витрати. 7.Критичний обсяг виробництва можна зменшити за рахунок: а)підвищення ціни продажу; б) зменшення загальної суми постійних витрат; в)зменшення змінних витрат на одиницю продукції; г) все перелічене вірно. 8.Рентабельність – це: а) абсолютний показник ефективності діяльності підприємства; б) відносний показник ефективності діяльності підприємства, що виражається у відсотках; в) чистий прибуток підприємства; г) показник доходу підприємства. Задача 1 Від впровадження нововведень економія матеріальних витрат складе 8,50 грн./шт., обсяг виробництва і продажу не змінився. Собівартість реалізованої продукції у базовому періоді – 1100 грн./шт., постійні витрати – 200 грн./шт., обсяг виробництва – 30 тис.шт. Визначити собівартість реалізованої продукції у нових умовах (одиниці та всього випуску). Задача 2 Як зміниться собівартість одиниці продукції, якщо відбудеться подорожчання природного газу на 560 грн./1000 м3 (витрати коефіцієнту природного газу 0,570 м3/т, базова ціна 7000 грн./1000 м3) і зростання постійної заробітної платні на 8% (частка заробітної плати в собівартості продукції 6,5%). Базова собівартість продукції склала 11120 грн./т. Задача 3 Компанія виробляє і продає телефонний автовідповідач. Її звіт про прибуток за минулий рік приведений в таблиці нижче: Показник Всього, грн. На одиницю продукції, грн./од. Виручка від реалізації 1350 000 60 (кількість = 1350 000 / 60 = 22500 од.) Змінні витрати 900 000 40 Вкладений дохід 450 000 20 Постійні витрати 250 000 250000/22500 = 11,11 Операційний прибуток 200 000 20-11,11 = 8,89 Чому дорівнює відносний вкладений дохід компанії? Підприємство планує збільшення витрат на рекламу на 40000 грн., передбачаючи збільшити обсяг продажів на 90000 грн. Зробіть аналіз беззбитковості цього випадку, чи варто це робити виходячи з критерію операційного прибутку? 1.Виберіть серед перелічених напрямки реального інвестування: а) відкриття підприємством депозитного рахунку в комерційному банку; b) придбання акцій підприємства – конкурента, яке перебуває у стані кризи; c) придбання ліцензій на виготовлення нового виду продукції; d) не має вірної відповіді 2.Джерелами відшкодування інвестиційних витрат за рахунок власних коштів підприємства можуть бути: а) емісія облігацій підприємства; b) амортизаційні відрахування; c) внески іноземних інвесторів до статутного фонду підприємства; d) банківський кредит 3.Врахування чинника часу при визначенні ефективності інвестицій необхідна для: а) встановлення терміну довгострокового кредитування підприємства; b) передбачення майбутніх змін у процентних ставках; c) приведення різночасових грошових потоків до одного розрахункового періоду; d) не має вірної відповіді 4.Зі зменшенням ставки дисконту у порівнянні з вихідним рівнем по інвестиційному проекту значення чистої теперішньої вартості грошових потоків: а) збільшується; b) не змінюється; c) зменшується; d) зменшується пропорційно зменшенню ставки дисконту 5.Зі збільшенням ціни реалізації продукції у порівнянні з вихідним рівнем по інвестиційному проекту періоду окупності інвестицій: а) збільшується; b) не змінюється; c) зменшується; d) зменшується пропорційно зменшенню ставки дисконту 6.Підприємство розглядає доцільність автоматизації частини виробничого процесу, вартість придбання устаткування 452 тис.грн. Доставка і монтаж – 32 тис.грн., строк служби устаткування – 5 років. Витрати на обслуговування обладнання – 300 грн./міс. Вивільнення персоналу – 2 особи з заробітною платою 2500 грн./міс., 1 особа – 1800 грн./міс. Скорочення витрат на спецодяг – 12 тис.грн. / рік. Чи варто вкладати кошти у цей процес? 7.Оцінити економічну ефективність проекту при наступних даних: планований випуск продукції 1000 шт. на рік, планові капіталовкладення 450 тис.грн. (строк використання – 5 років); оптова ціна одиниці продукції – 960 грн., витрати на виробництво до реалізації проекту – 750 грн./од., зниження витрат на сировину після реалізації проекту – 85 грн. Податок на прибуток – 18%. Чи слід реалізувати цей проект? У якості критерію доцільності необхідно використати показник NPV.