Заробітна плата в системі факторів трудової мотивації (ID:907914)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОГО БЮДЖЕТУ..........................5
1.1. Наукові підходи до сутності поняття «мотивація персоналу».................5
1.2. Особливості мотивації персоналу підприємства.....................................9
1.3. Методи мотивації персоналу підприємства............................................13
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРАТ «ПРИЛУЦЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД»...17
2.1. Аналіз фінансово-економічної діяльності ПрАТ «Прилуцький хлібозавод».......................................................................................................17
2.2. Оцінка персоналу ПрАТ «Прилуцький хлібозавод».............................21
2.3. Моніторинг мотивації персоналу ПрАТ «Прилуцький хлібозавод»......24
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОГО БЮДЖЕТУ.....................................................................28
3.1. Зарубіжний досвід формування системи мотивації персоналу.............28
3.2. Напрями формування системи мотивації персоналу ПрАТ «Прилуцький хлібозавод» в умовах обмеженого бюджету...........................34
ВИСНОВКИ......................................................................................................40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................41
ДОДАТКИ..............................................................................................................44
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОГО БЮДЖЕТУ
1.1. Наукові підходи до сутності поняття «мотивація персоналу»
У зв'язку із переходом України до ринкової економіки підприємства змушені проводити свою діяльність в умовах конкуренції, шукати та розширювати свої можливості на ринку товарів та послуг, постійно підтверджувати свою конкурентоспроможність і вдосконалювати свої методи економічної поведінки. У цьому контексті важливим стає внесок кожного працівника у досягнення цілей підприємств, що вимагає збільшення мотивації працівників. Фактично, ефективна мотивація є важливим фактором для досягнення високої продуктивності та результативності у роботі співробітників.
Термін "мотивація" вперше був згаданий німецьким філософом Артуром Шопенгауером (1788-1860) у його статті "Чотири принципи достатньої причини". Після цього термін став застосовуватися для пояснення конкретних причин людської поведінки. Першим методом мотивації, який був впроваджений на практиці, був метод "батога і пряника". В цьому контексті батог відображав страх, голод, фізичне покарання, а пряник представляв собою конкретну матеріальну або іншу винагороду [4, 332].
Варто проаналізувати деякі концептуальні засади сутності поняття “мотивація”.
Колот А.М. вважав, що це сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до діяльності, визначають поведінку, форми діяльності, надають цій діяльності спрямованості, орієнтованої на досягнення особистих цілей і цілей організації [7, 120].
Савченко Г. О., Збрицька Т. П. вважають, що мотивація — це процес, який відбувається в самій людині і спрямовує її поведінку в конкретне русло, спонукає її поводитись у конкретній ситуації в певний спосіб; процес спонукання кожного співробітника й усіх членів колективу до активної діяльності для задоволення своїх власних потреб і для досягнення цілей організації [20, 541].
Пенч Й. під мотивацією розуміє комплекс чинників психічної або фізіологічної природи, який запускає та організовує поведінку людини, направлену на досягнення певної мети [19, 130].
Для Виноградського М. Д. [67] це сукупність управлінських дій, спрямованих на спонукання себе та інших працівників на досягнення особистих цілей.
Інші роботи з даної категорії: