Зміст
ВСТУП………………………………………………
1. ОСОБЛИВОСТІ ПРИРОДИ ТЕРИТОРІЇ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ
ОБЛАСТІ……………………………………………
1.1. Геологічна будова і рельєф……………………
1.2. Клімат і внутрішні води………………………
1.3. Грунти і біота……………………………………………
2. ЛАНДШАФТНО-КЛІМАТИЧНЕ РІЗНОМАНІТТЯ
ТЕРИТОРІЇ. ПРИРОДНІ РАЙОНИ………
2.1. Лісостепова Прут-Дністровська рівнина (Прут-
Дністровське межиріччя)………
2.1.1. Особливості природи західної частини межиріччя…
2.1.2. Особливості природи центральної частини
межиріччя………
2.1.3. Відмінні риси природи східної частини межиріччя....
2.2. Прут-Сіретська область (Прут-Сіретське межиріччя).....
2.2.1. Природа південно-східної частини Прут-Сіретського
межиріччя………
2.2.2. Особливості природи центральної частини
межиріччя…………
2.2.3. Природа північно-західної частини Прут-Сіретського
межиріччя…………………
2.3. Буковинські Карпати………………………
3. ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИЙ ФОНД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ
ОБЛАСТІ (В МЕЖАХ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА
ПРИРОДНИХ РАЙОНІВ) ЯК СУКУПНІСТЬ УНІКАЛЬНИХ
ЕКСКУРСІЙНИХ ОБ´ЄКТІВ……………
3.1. Гірські регіони як території найбільшого екскурсійно-
пізнавального потенціалу (ЕПП)…………
3.1.1. Путильський адміністративний район…
3.1.2. Вижницький адміністративний район…
3.1.3. Сторожинецький адміністративний район (гірська
частина)…………………………………
3.2. Природно-заповідний фонд Прут-
Сіретського межиріччя……………………
3.2.1. Сторожинецький адміністративний район (Прут-
Сіретське межиріччя)……………………………
3.2.2. Глибоцький адміністративний район……
3.2.3. Герцаївський адміністративний район……
3.3. Природно-заповідний фонд Прут-
Дністровського межиріччя…………………………
3.3.1. Заставнівський адміністративний район…
3.3.2. Кіцманський адміністративний район……
3.3.3. Хотинський адміністративний район………
3.3.4. Новоселицький адміністративний район………
3.3.5. Кельменецький адміністративний район………
3.3.6. Сокирянський адміністративний район…………
4. ЕКСКУРСІЙНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ
СВІТОГЛЯДНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ І МОЛОДІ………
4.1. Пізнавальне значення екскурсійної діяльності………
4.2. Освітнє, суспільне та аксіологічне значення екскурсійної
діяльності як складової розвитку національного краєзнавства
і туризму…………………………
4.3. Перспективні екскурсійно-пізнавальні маршрути по
території Чернівецької області………
4.3.1. Гірські маршрути……
4.3.2. Маршрути по передгірних та рівнинних межиріччях…..
ВИСНОВКИ…………………………………………………
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………
ДОДАТКИ………………………………………………………