0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання ГІС-технологій в шкільній програмі (ID:524283)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Географія
Сторінок: 42
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… 3 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЇ ГІС ……………………………..5 1.1. Геоінформаційні технології, основні терміни і поняття ………………….......... 1.2. Класифікація ГІС………………………..................................................................... 2. ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ШКІЛЬНІЙ ПРОГРАМІ………….10 2.1. Основи використання ГІС - технологій в навчально-виховному процесі............. 2.2. Проблеми використання ГІС в школах ……………. 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПРЕСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ГІС В КАРТОГРАФУВАННІ ............................................................................................20 3.1. Важливість геоінформаційних технологій в картографуванні................................... 3.2. Перспективи розвитку ГІС в Україні........................................................................... 4. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ШКІЛ ЧЕРНІВЦІВ ОБЛАДНАННЯМ ДЛЯ ВИВЧАННЯ ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ………………………………………31 4.1 Аналіз забезпечення шкіл м. Чернівці на забезпечення обладнання для ефективного навчання ГІС – технологій. 4.2 Можливості та перспективи ГІС – навчання в шкільній програмі Географії ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………………… 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Географічні інформаційні системи (ГІС) можна визначити як комплексну картографічну систему, призначену для збору, зберігання, аналізу, синтезу, запитів, редагування, пошуку, маніпулювання та відображення просторових даних із земної поверхні у вигляді діаграм, таблиць, тривимірних зображень , і карти на основі великої кількості інформації, внесеної до бази даних ГІС. Вміння працювати з ГІС є важливою складовою професійної компетентності. Частка фахівців, знайомих з ГІС, на світовому ринку праці зростає. Не тільки в Європі, а й у всіх країнах світу турбуються про підготовку конкурентоспроможних фахівців для економіки XXI століття. Сьогодні в Україні виникає потреба в активному ознайомленні старшокласників з основами геоінформаційних систем (геоінформатики) та сутністю геоінформаційних технологій. Географія, географічна інформація, інформатика були необхідні для вирішення багатьох прикладних проблем і проблем сучасності. Нові виклики сприяли появі та залученню нових методів і прийомів, які відповідають викликам часу. Це пов'язано з такими факторами: - молодіжне шкільне середовище чутливе до нових ідей, методів і технічних засобів; - у старшій школі викладаються такі предмети, як «Географія», «Інформатика», «Екологія» та деякі інші предмети, які мають стати основою для вивчення, розуміння та подальшої роботи учнів з ГІС; - у ряді найбільш технічно оснащених загальноосвітніх навчальних закладів уже визначено умови та можливості для впровадження основ ГІС у навчальний процес; - у розвинених Західних країнах процес шкільної геоінформаційної освіти знаходиться на досить високому рівні, а в Україні він тільки зароджується і майже непомітний. Сучасні публікації з геоінформатики ще раз доводять, що існує зростаючий потенціал ГІС як інструменту з новими технічними та методичними засобами для швидкого отримання, зберігання, обробки, аналізу та передачі величезних обсягів географічно розподіленої інформації. Обєкт дослідження – ГІС-технології в сучасні український школі Предмет дослідження – стан забезпечення українських шкіл засобами ГІС-технологій та їх використання в навчальному процесі Мета дослідження: проаналізувати та оцінити доступність ГІС-технологій в шкільній програмі. Завдання: дослідити рівень впровадження ГІС в навчальний процес Загальноосвітніх шкіл України; дияснити ефективність майбутнього впливу сучасних ГІС на навчання; оцінити технологічну забезпеченість шкіл м. Чернівці для ефективного впровадження навчання ГІС. Структура роботи - включає 4 розділи, вступ і висновки а також список літератури, ілюстрована рисунками і таблицями. Автор виражає подяку колективу кафедри за цінні поради та допомогу надані при виконанні даної роботи.