0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтернет-технології в готельному бізнесі та ефективність їх використання (ID:1028624)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2024
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 1.1. Суть, значення та види інформаційних технологій в готельному бізнесі 1.2. Переваги впровадження в практику роботи готелю автоматизованої інформаційної системи управління 1.3. Наслідки використання і впровадження автоматизованої інформаційної системи РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 2.1. Інформаційні системи в сучасному функціонуванні підприємств індустрії гостинності 2.2. Інформаційний центр та інформаційні потоки в готелі 2.3. Інновації в інформаційних технологіях готельних підприємств РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОЛІПШЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГВЙ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 3.1. Автоматизація процесів комунікації відвідувачів з персоналом 3.2. Підвищення ефективності застосування інтернет-технологій у готельному бізнесі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
За перше півріччя 2023 року загальна кількість платників податків у туристичній сфері порівняно з аналогічним періодом 2022 року зменшилася на 23%. Кількість юридичних осіб зменшилася на 28%, фізичних - на 21%. Якщо порівнювати з 2021 роком, загальне скорочення становило 36% - кількість юридичних осіб зменшилася на 45%, а фізичних - на 32%. Найбільшу частку доходів до держбюджету - 63% - сплатили готелі (569,828 млн грн). У 2022 році ця сума становила 460,498 млн грн, а у 2021 році - 665,420 млн грн. Для подальшого розвитку готельної господарки в Україні необхідне аналізування, планування та прогнозування діяльності на перспективу, враховуючи внутрішнє і зовнішнє середовище, стратегію функціонування підприємства, власні можливості і розробку бізнес-планів. Оновлення продукту, поліпшення якості послуг і конкурентоспроможності, а також використання інформаційних технологій є важливими аспектами цього процесу.
Інші роботи з даної категорії: