0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНСТРУМЕНТИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (ID:1047879)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ОГЛЯД ХАРАКТЕРИСТИК ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 7 1.1. Особливості сучасного Інтернет-маркетингу 7 1.2. Характеристика та детальний аналіз SMM (Social Media Market) 10 1.3. Підходи використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств 15 Висновок до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «АЛЛЮР» У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 19 2.1. Характеристика діяльності ресторану «Аллюр» 19 2.2. Методи просування ресторану «Аллюр» 25 Висновок до розділу 2 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАНУ «АЛЛЮР» В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ІНСТАГРАМ 29 3.1. Проблеми методів просування ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм 29 3.2. Шляхи удосконалення методів просування ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм 32 Висновок до розділу 3 38 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогоднішній час активно розвивається новий напрямок у маркетингу – інноваційний, тобто маркетингова діяльність компаній з використання інноваційних прийомів через інноваційні види маркетингу. Значне місце в ньому займає інтернет-маркетинг, зокрема соціальний медіа маркетинг або маркетинг соціальних мереж. Особливість соціальних мереж в тому, що вони дають можливість компанії взаємодіяти безпосередньо зі споживачами, оминаючи нав’язливі дії традиційних маркетингових технологій. Соціальний медіа маркетинг володіє низкою інструментів для здійснення діяльності у соціальних медіа, наприклад: робота з блогосферою; робота на спеціалізованих сайтах; інтерактивна діяльність; робота з блогерами. В процесі дослідження, було наведено характеристику діяльності ресторану «Аллюр», що розташований всього за півгодини їзди від Херсона, серед ароматного хвойного лісу. Було проаналізовано меню, а також винну карту ресторану, визначено місію, цілі та стратегічні завдання досліджуваної компанії. Також було розглянуто організаційну структуру ресторану. В результаті проведеного дослідження, було виділено існуючі методи і інструменти просування. В процесі проведеної роботи було визначено проблеми маркетингової діяльності ресторану «Аллюр». Однієї з зазначених проблем є недостатня увага соціальним мережам як ефективним і сучасним інструментам просування: логотип ресторану не підходить під його концепцію і не схожий стилістично на логотип вивіски, – а це не є доцільно; наведеної інформації недостатньо, в першу чергу треба написати унікальну торгову пропозицію. Щодо стрічки, то контент, який публікується рестораном «Аллюр» є зовсім не систематичним, публікації і історії на сторінці публікуються хаотично, а це з точки зору інтернет-маркетингу негативно впливає на залученість клієнтів. При аналізі організаційної структури ресторану «Аллюр» було виявлено відсутність маркетингового відділу та посади маркетолога. Виправлення цієї ситуації є першим та головним кроком до вдосконалення маркетингової діяльності ресторану. Також запропоновано контент-план, відповідно до якого має публікуватися пости у стрічку й історії, в залежності від типу контента та мети. Це покращить ситуацію ресторану, з’явиться актив і збільшиться кількість гостей і замовлень онлайн.