0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота ГРС тема: "ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ" (ID:1078129)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 76
Рік виконання: 2024
Вартість: 10000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….. 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСУ ……………………………………………………………………. 1.1 Маркетинг та його роль в ресторанному бізнесі……………………… 1.2 Принципи та функції сучасного маркетингу в ресторанному бізнесі ... 1.3 Сучасні тенденції маркетингу у ресторанному бізнесі ………………. 2 КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА «PAPA COFFEE»……………………………………………………………. 2.1 Характеристика діяльності ресторанного підприємства «Papa coffee».. 2.2 Аналіз маркетингового середовища ресторанного підприємства «Papa coffee»…………………………………………………………………………. 2.3 Оцінка ефективності використання маркетингової стратегії підприємства «Papa coffee»…………………………………………………. 3 НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ «PAPA COFFEE»……………………………………………… 3.1 Удосконалення маркетингової стратегії ресторанного підприємства «Papa coffee»…………………………………………………………………. 3.2 Формування маркетингового плану просування «Papa coffee» на ринок………………………………………………………………………… ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. СПИСОК ПОСИЛАНЬ…………………………….…………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний ресторанний бізнес є висококонкурентним середовищем, в якому успіх закладу багато в чому залежить від ефективності його маркетингової стратегії. Ринкові умови постійно змінюються під впливом нових технологій, зміни споживчих переваг та соціально–економічних факторів. У таких умовах маркетинг стає важливим інструментом залучення та утримання клієнтів, побудови бренду та досягнення сталого зростання бізнесу. Вивчення тенденцій та перспектив розвитку ресторанного бізнесу на засадах маркетингу зумовлена необхідністю постійного вдосконалення маркетингових стратегій для забезпечення конкурентоспроможності та задоволення потреб сучасних споживачів. Це особливо важливо для нових та малих підприємств, які намагаються конкурувати на ринку та стикаються з великими та відомими конкурентами.
Інші роботи з даної категорії: