Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. В умовах ринкової економіки принциповим є формування таких механізмів управління підприємством, які б забезпечили йому ефективне функціонування. Одним із шляхів розв’язання проблеми є використання маркетингових комунікацій як інструменту впливу на внутрішнє та зовнішнє середовище. Сучасна практика діяльності підприємств показує, що маркетингові комунікації сприймаються, за звичай, як допоміжна діяльність, що ускладнює їх інтеграцію в систему управління підприємством, і, як наслідок, призводить до неефективного менеджменту.
Теорія і практика управління маркетинговими комунікаціями висвітлені в наукових працях зарубіжних учених: Д. Аакера, Т. Амблера, У. Аренса, К. Бове, Дж. Бернета, Ф. Котлера, Ж.Ж. Ламбена, Т. Левітта, С. Моріарті, Д. Шульца; російських авторів: Г. Багіева, М. Васіліка, І. Вікентьєва, Е. Голубкової, Е. Голубкова, А. Долбунова, В. Кашкіна, П. Мєдвєдєва, М. Рюміна та ін. В Україні проблемам управління маркетинговими комунікаціями присвячені теоретичні й практичні розробки відомих у цій сфері учених: О. Азарян, Г. Почепцова, Т. Примак, Е. Ромата, А. Старостіної, В. Ткаченка та ін. Але висвітлені підходи до використання маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємств не містять практичних рекомендацій щодо їх застосування в умовах сучасного бізнес-середовища.
Необхідність розв’язання окреслених проблем в контексті наукової розробки та практичної обґрунтованості формування механізмів управління маркетинговими комунікаціями визначила мету, завдання дослідження та очікувані практичні результати роботи.
Світ сучасного бізнесу керується конкурентоспроможністю товару чи послуги. І, щоб досягти успіху у будь-якій галузі, необхідно не просто добре виробляти товар чи надавати послугу,потрібно переконати споживачів, що саме ваш готель чи ресторан зробить це найкраще. Саме це завдання виконує комплекс маркетингових комунікацій. Отже, в цьому полягає актуальність обраної теми, адже вміння управляти маркетинговими комунікаціями готелю означає вміти ефективно інформувати, переконувати, нагадувати споживачам про свій товар, підтримувати його збут та формувати позитивний імідж підприємства, що в сукупності є запорукою ефективної діяльності готелю.
Об’єктом дослідження є готель «Intercontinental» у м. Києві.
Предметом дослідження виступають комунікаційні процеси як складова ефективного управління підприємством.
Метою роботи є розкриття сутності комунікацій, їх значення та роль в сучасному бізнесі в цілому, та в управлінні готелем «Intercontinental» зокрема, висвітлення сучасних тенденцій, проблем та перспектив розвитку маркетингових комунікацій в процесі управління готелем.
Для досягнення поставленої мети були поставлені наступні завдання:
розкрити суть комунікації та її вплив на процес управління підприємством;
з’ясувати особливості комунікаційних процесів на сучасному етапі розвитку суспільства;
визначити та проаналізувати способи передачі інформації у готелі «InterContinental»;
виявити недоліки у комунікаційній системі готелю;
запропонувати методи покращення організації комунікаційних процесів на підприємстві.
В процесі виконання роботи використовувались наступні методи:
Аналіз;
Синтез;
Порівняння;
бібліографічний метод;
статистичний метод.