0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація дозвілля в закладах ресторанного господарства (ID:1125623)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЯ ДОЗВІЛЛЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Музичне обслуговування 5 1.2. Організація спортивних видів розваг 7 1.3. Організація ігор з грошовим виграшем 11 1.4. Організація розважальних шоу-програм 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПОСЛУГ ДОЗВІЛЛЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА «ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ» 17 2.1. Характеристика підрозділів, що організують дозвілля гостей на підприємстві готельно-ресторанного господарства «Олександрівський» 17 2.2. Технологія організації дозвілля гостей в готелі «Олександрівський» 23 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність обраної теми полягає в тому, що в умовах сучасного економічного ринку, століття жорстокої конкуренції підприємств готельно-ресторанного бізнесу важливим напрямком діяльності готелів є ефективна організація дозвілля. У ринковій економіці величезна роль належить індустрії туризму і гостинності. Ця галузь народного господарства є візитною карткою країни. Крім всього іншого ця галузь приносить великий прибуток і вносить істотний вклад у розвиток національної економіки. Розвиток галузі туризму і гостинності призведе врешті до того, що туристи з усіх країн світу, відвідуючи Україну, дадуть поштовх до розвитку й інших галузей народного господарства нашої країни. Перспективи розвитку масового туризму в найближчий час вимагають розширення готельно-ресторанного господарства и туризму у всьому світі. Але міжнародне готельне господарство зайнято не лише будівництвом нових готелів. Багато старих підприємств піддається повній модернізації та пристосуванню до сучасних вимог та останніх технічних досягнень. Стрімкий темп розвитку світового туризму за останнє десятиріччя призводить до того, що протягом кожних п`яти років відбувається збільшення приблизно вдвічі кількості персоналу зайнятого в сфері світового туризму та готельно-ресторанного бізнесу, і в півтора рази - витрат населення на туристичні поїздки по світу. Відповідно паралельно з туристичним бізнесом розвивається бізнес готельних послуг. Ця галузь дуже тісно пов`язана з туризмом і підприємством. Індустрія гостинності також містить у собі послуги підприємств суспільного харчування і послуги ігрових комплексів. Всі галузі народного господарства будь-якої країни дають величезну кількість робочих місць та приносять прибуток. В нашій країні до останніх днів індустрії гостинності (а саме організації дозвілля) приділяється не найбільша увага з боку влади. Можна сказати, що ця галузь була розвинута недостатньо. Але з переходом країни на рейтинги ринкової економіки саме ця галузь почала бурхливе та стрімке зростання. В країні з`явилась величезна кількість туристичних агентств, бюро компаній. Також з`явилась велика кількість знову відбудованих і відреставрованих готелів, мотелів, ресторанів та різних комплексів. В даній роботі необхідно відобразити нинішні проблеми галузі і надати пропозиції розвитку організації дозвілля в готельній індустрії нашої країни, незважаючи на недолік матеріалу і наукових узагальнень, а також систематичних підручників з питань інфраструктури готельно-ресторанного бізнесу, організації туристичної діяльності та її економічних аспектів. Навчитися самостійно давати характеристику готелю та бачити всі аспекти організації дозвілля, розкрити всі проблеми та перспективи розвитку організації дозвілля. Метою роботи є дослідження організації дозвілля підприємств готельно-ресторанного господарства на прикладі ресторану «Олександрівський», який знаходиться на базі готелю «Олександрівський». Предметом дослідження є саме організація дозвілля в закладах готельно-ресторанного господарства. Об`єктом являється вибраний ресторан «Олександрівський». Поставлена мета припускає вирішення в роботі наступних завдань:  визначення поняття, суті та значення організації дозвілля в готельно-ресторанному господарстві;  характеристика різних видів організації дозвілля, що проводиться в готельно-ресторанному господарстві;  особливості складання програм дозвілля;  аналіз діяльності підприємства дозвілля в готелі «Олександрівський»;  пропозиції, щодо вдосконалення послуг підприємств дозвілля в готелі «Олександрівський».