0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обслуговування банкетів (ID:1125688)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 47
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКЕТІВ І ПРИЙОМІВ 7 1.1. Банкет за столом з повним обслуговуванням 7 1.2. Банкет за столом з частковим обслуговуванням 8 1.3. Банкет-фуршет 9 1.4. Сервірування фуршетного столу 10 1.5. Комбінований банкет 13 1.7. Банкет-чай 14 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ БЕНКЕТІВ В РЕСТОРАНІ «БАЛДИНО» 17 2.1. Характеристика підприємства і використаних форм обслуговування 17 2.2. Приймання замовлення, умови замовлення. Порядок і правила складання меню. Розрахунок вартості страв і напоїв 19 2.4. Підготовка до проведення бенкету 33 2.6. Організація розваг і відпочинку гостей в перервах 40 2.7. Форма розрахунку і оформлення документації 41 2.8. Прибирання столів і залу 41 2.9. Складання актів на бій, лом і втрату столового посуду і приборів 42 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 44 ДОДАТКИ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Громадське харчування являє собою галузь народного господарства, основу якої складають підприємства, що характеризуються єдністю форм організації виробництва та обслуговування споживачів і розрізняються за типами, спеціалізацією. Розвиток громадського харчування дає суттєву економію суспільної праці внаслідок більш раціонального використання техніки, сировини, матеріалів; надає робітникам і службовцям протягом робочого дня гарячу їжу, що підвищує їх працездатність, зберігає здоров'я, дає можливість організації збалансованого раціонального харчування в дитячих та навчальних закладах. Громадське харчування – одна з перших галузей народного господарства, яка стала на рейки перетворення, прийнявши вантаж найгостріших проблем перехідного періоду в ринкові відносини. Швидкими темпами пройшла приватизація підприємств, змінилася організаційно-правова форма підприємств громадського харчування. З'явилася велика кількість приватних малих підприємств. Багато підприємств громадського харчування є комерційними, але разом з цим розвивається і соціальне харчування: столові при виробничих підприємствах, студентські, шкільні їдальні. З'являються комбінати харчування, фірми, які беруть на себе завдання організації соціального харчування. Підприємства громадського харчування виконують три взаємопов'язані функції: ­ виробництво кулінарної продукції; ­ реалізація кулінарної продукції; ­ організація її споживання. Створена спочатку для задоволення потреб споживачів система підприємств громадського харчування відображає ступінь економічного розвитку тієї чи іншої країни. У свою чергу ступінь розвитку економіки відображається в доходах населення і в його бажанні деяку їх частину витрачати на пропоновані послуги, в тому числі і на послуги підприємств громадського харчування. Найважливішим напрямом ресторанного бізнесу з точки зору залучення клієнтів та забезпечення рентабельності роботи ресторану є організація обслуговування. Ресторани, кафе і бари пропонують різні види і форми обслуговування. Продукт ресторану значно ширше, ніж просто їжа на тарілці. Сюди потрібно включити доброзичливу атмосферу, чистоту і відчуття компетентності і турботи з боку обслуговуючого персоналу. Ресторан має бути більше, ніж супермаркет приготованих страв. Тема представленої курсової є актуальною: По-перше, тому що дане торжество одне із значущих в житті людини, і має бути відсвяткували з розмахом. Подібне свято дуже важко організувати вдома. Послуги сучасного ресторану зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, прикраса залу та організація дозвілля. По-друге, останнім часом все частіше знаходять застосування комбіновані варіанти обслуговування бенкетів: бенкет-прийом за столом з повним обслуговуванням офіціантами та бенкет-прийом за столом з частковим обслуговуванням офіціантами. Мета роботи - вивчити специфіку підготовки, організації, проведення бенкету, узагальнити сучасний досвід роботи провідних фахівців у галузі ресторанної справи і запропонувати новий підхід до організації проведення бенкетного обслуговування. Завдання роботи: ­ розглянути види бенкетів; ­ показати особливості обслуговування бенкетів на прикладі ресторану «Балдино». Об’єктом дослідження виступає ресторан «Балдино». Предмет дослідження: особливості організації бенкетів в ресторані «Балдино». Для роботи над даною темою були вивчені наукові праці і сучасні розробки українських і закордонних фахівців в області ресторанного бізнесу. Курсова робота складається зі вступу, основної частини, висновків та списку використаних джерел. Базою дослідження виступає готельно-ресторанний комплекс «Балдино» який знаходиться у м. Миколаїв. 
Інші роботи з даної категорії: