Зразок роботи
ВСТУП
Громадське харчування являє собою галузь народного господарства, основу якої складають підприємства, що характеризуються єдністю форм організації виробництва та обслуговування споживачів і розрізняються за типами, спеціалізацією.
Розвиток громадського харчування дає суттєву економію суспільної праці внаслідок більш раціонального використання техніки, сировини, матеріалів; надає робітникам і службовцям протягом робочого дня гарячу їжу, що підвищує їх працездатність, зберігає здоров'я, дає можливість організації збалансованого раціонального харчування в дитячих та навчальних закладах.
Громадське харчування – одна з перших галузей народного господарства, яка стала на рейки перетворення, прийнявши вантаж найгостріших проблем перехідного періоду в ринкові відносини. Швидкими темпами пройшла приватизація підприємств, змінилася організаційно-правова форма підприємств громадського харчування. З'явилася велика кількість приватних малих підприємств. Багато підприємств громадського харчування є комерційними, але разом з цим розвивається і соціальне харчування: столові при виробничих підприємствах, студентські, шкільні їдальні. З'являються комбінати харчування, фірми, які беруть на себе завдання організації соціального харчування.
Підприємства громадського харчування виконують три взаємопов'язані функції:
виробництво кулінарної продукції;
реалізація кулінарної продукції;
організація її споживання.
Створена спочатку для задоволення потреб споживачів система підприємств громадського харчування відображає ступінь економічного розвитку тієї чи іншої країни. У свою чергу ступінь розвитку економіки відображається в доходах населення і в його бажанні деяку їх частину витрачати на пропоновані послуги, в тому числі і на послуги підприємств громадського харчування.
Найважливішим напрямом ресторанного бізнесу з точки зору залучення клієнтів та забезпечення рентабельності роботи ресторану є організація обслуговування. Ресторани, кафе і бари пропонують різні види і форми обслуговування.
Продукт ресторану значно ширше, ніж просто їжа на тарілці. Сюди потрібно включити доброзичливу атмосферу, чистоту і відчуття компетентності і турботи з боку обслуговуючого персоналу. Ресторан має бути більше, ніж супермаркет приготованих страв.
Тема представленої курсової є актуальною:
По-перше, тому що дане торжество одне із значущих в житті людини, і має бути відсвяткували з розмахом.
Подібне свято дуже важко організувати вдома. Послуги сучасного ресторану зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, прикраса залу та організація дозвілля.
По-друге, останнім часом все частіше знаходять застосування комбіновані варіанти обслуговування бенкетів: бенкет-прийом за столом з повним обслуговуванням офіціантами та бенкет-прийом за столом з частковим обслуговуванням офіціантами.
Мета роботи - вивчити специфіку підготовки, організації, проведення бенкету, узагальнити сучасний досвід роботи провідних фахівців у галузі ресторанної справи і запропонувати новий підхід до організації проведення бенкетного обслуговування.
Завдання роботи:
розглянути види бенкетів;
показати особливості обслуговування бенкетів на прикладі ресторану «Балдино».
Об’єктом дослідження виступає ресторан «Балдино».
Предмет дослідження: особливості організації бенкетів в ресторані «Балдино».
Для роботи над даною темою були вивчені наукові праці і сучасні розробки українських і закордонних фахівців в області ресторанного бізнесу.
Курсова робота складається зі вступу, основної частини, висновків та списку використаних джерел.
Базою дослідження виступає готельно-ресторанний комплекс «Балдино» який знаходиться у м. Миколаїв.