Організація обслуговування банкетів (ID:1125688)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКЕТІВ І ПРИЙОМІВ 7
1.1. Банкет за столом з повним обслуговуванням 7
1.2. Банкет за столом з частковим обслуговуванням 8
1.3. Банкет-фуршет 9
1.4. Сервірування фуршетного столу 10
1.5. Комбінований банкет 13
1.7. Банкет-чай 14
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ БЕНКЕТІВ В РЕСТОРАНІ «БАЛДИНО» 17
2.1. Характеристика підприємства і використаних форм обслуговування 17
2.2. Приймання замовлення, умови замовлення. Порядок і правила складання меню. Розрахунок вартості страв і напоїв 19
2.4. Підготовка до проведення бенкету 33
2.6. Організація розваг і відпочинку гостей в перервах 40
2.7. Форма розрахунку і оформлення документації 41
2.8. Прибирання столів і залу 41
2.9. Складання актів на бій, лом і втрату столового посуду і приборів 42
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 44
ДОДАТКИ 47
Зразок роботи
ВСТУП
Громадське харчування являє собою галузь народного господарства, основу якої складають підприємства, що характеризуються єдністю форм організації виробництва та обслуговування споживачів і розрізняються за типами, спеціалізацією.
Розвиток громадського харчування дає суттєву економію суспільної праці внаслідок більш раціонального використання техніки, сировини, матеріалів; надає робітникам і службовцям протягом робочого дня гарячу їжу, що підвищує їх працездатність, зберігає здоров'я, дає можливість організації збалансованого раціонального харчування в дитячих та навчальних закладах.
Громадське харчування – одна з перших галузей народного господарства, яка стала на рейки перетворення, прийнявши вантаж найгостріших проблем перехідного періоду в ринкові відносини. Швидкими темпами пройшла приватизація підприємств, змінилася організаційно-правова форма підприємств громадського харчування. З'явилася велика кількість приватних малих підприємств. Багато підприємств громадського харчування є комерційними, але разом з цим розвивається і соціальне харчування: столові при виробничих підприємствах, студентські, шкільні їдальні. З'являються комбінати харчування, фірми, які беруть на себе завдання організації соціального харчування.
Підприємства громадського харчування виконують три взаємопов'язані функції:
виробництво кулінарної продукції;
реалізація кулінарної продукції;
організація її споживання.
Створена спочатку для задоволення потреб споживачів система підприємств громадського харчування відображає ступінь економічного розвитку тієї чи іншої країни. У свою чергу ступінь розвитку економіки відображається в доходах населення і в його бажанні деяку їх частину витрачати на пропоновані послуги, в тому числі і на послуги підприємств громадського харчування.
Найважливішим напрямом ресторанного бізнесу з точки зору залучення клієнтів та забезпечення рентабельності роботи ресторану є організація обслуговування. Ресторани, кафе і бари пропонують різні види і форми обслуговування.
Продукт ресторану значно ширше, ніж просто їжа на тарілці. Сюди потрібно включити доброзичливу атмосферу, чистоту і відчуття компетентності і турботи з боку обслуговуючого персоналу. Ресторан має бути більше, ніж супермаркет приготованих страв.
Тема представленої курсової є актуальною:
По-перше, тому що дане торжество одне із значущих в житті людини, і має бути відсвяткували з розмахом.
Подібне свято дуже важко організувати вдома. Послуги сучасного ресторану зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, прикраса залу та організація дозвілля.
По-друге, останнім часом все частіше знаходять застосування комбіновані варіанти обслуговування бенкетів: бенкет-прийом за столом з повним обслуговуванням офіціантами та бенкет-прийом за столом з частковим обслуговуванням офіціантами.
Мета роботи - вивчити специфіку підготовки, організації, проведення бенкету, узагальнити сучасний досвід роботи провідних фахівців у галузі ресторанної справи і запропонувати новий підхід до організації проведення бенкетного обслуговування.
Завдання роботи:
розглянути види бенкетів;
показати особливості обслуговування бенкетів на прикладі ресторану «Балдино».
Об’єктом дослідження виступає ресторан «Балдино».
Предмет дослідження: особливості організації бенкетів в ресторані «Балдино».
Для роботи над даною темою були вивчені наукові праці і сучасні розробки українських і закордонних фахівців в області ресторанного бізнесу.
Курсова робота складається зі вступу, основної частини, висновків та списку використаних джерел.
Базою дослідження виступає готельно-ресторанний комплекс «Балдино» який знаходиться у м. Миколаїв.
Інші роботи з даної категорії: