Пiдготовка до обслуговування споживачiв закладiв ресторанного господарства (ID:1125754)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПІДГОТОВКА ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Підготовка приміщень для споживачів 5
1.2. Розміщення меблів у залі, підготовка посуду і столової білизни 7
1.3. Фітодизайн у закладах ресторанного господарства 9
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ПІЦЕРІЇ «ПІЦА ЧЕЛЕНТАНО» 19
2.1.Загальна характеристика підприємства 19
2.2. Дослідження організації роботи обслуговування на підприємстві 20
2.3. Основні проблеми організації роботи обслуговування на підприємстві 22
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ОБСЛУГОВУВАННЯПІЦЕРІЇ «ПІЦА ЧЕЛЕНТАНО» 24
3.1. Розроблення комплексу заходів щодо вдосконалення роботи обслуговування на підприємстві 24
3.2. Оцінка ефективності впровадження запропонованих заходів щодо вдосконалення організації роботи на підприємстві 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 30
ДОДАТКИ 33
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність вибраної теми, якою я цікавлюся, визначається тим, що перехід до ринкових відносин супроводжується значними викликами, зокрема в галузі управління підприємствами. Проте успіх будь-якого підприємства великою мірою залежить від ефективності його управління, особливо управлінням людськими ресурсами в процесі надання послуг.
Необхідність підвищення ефективності економічної діяльності в Україні та перехід до сталих ринкових відносин вимагають належного управлінського апарату та професійних менеджерів, які можуть організовувати соціально-економічні структури та раціонально управляти ними.
Історично склалося так, що Україна відстала у своєму економічному розвитку порівняно з країнами, де вже встановилися ринкові відносини. Тепер перед нами стоїть завдання перебудови суспільства, враховуючи свою унікальну ідентичність і самобутність на фоні зарубіжного досвіду. Економічні закони відрізняються від законів природи тим, що вони обумовлені людськими діями, мають вибірковий характер і залежать від бажань та виборів людей, а також від соціокультурних, етичних та моральних цінностей.
Наші невдачі в проведенні економічних реформ пов'язані з відсутністю чіткої стратегії для радикальної перебудови суспільства, включаючи політичне, соціальне і етичне середовище. Ми також помилилися, копіюючи чужий досвід, який не завжди відповідає нашим унікальним особливостям. Нам потрібно враховувати, що Україна має тисячолітню історію підприємництва і що "давньоруська народна етика і естетика, дохристиянські коріння, які ще існують, створювали атмосферу поваги до ідеалів добра, справедливості і правди", як це наголошує німецький підприємець.
Для уникнення серйозних помилок у майбутньому, необхідно критично переосмислити світовий досвід внутрішньофірмового і галузевого управління. Проте найголовніше - навчитися знаходити найкращі, оптимальні рішення в умовах нестабільності і невизначеності, що характерні для сучасного життя в Україні. Мова йде про впровадження творчого (креативного) підходу до прийняття рішень.
Головною метою цієї роботи є обґрунтування теоретичних засад і розробка методичних рекомендацій для поліпшення управління процесами обслуговування в галузі ресторанного господарства.
Під час написання цієї роботи були сформульовані такі завдання:
Вивчити теоретичні аспекти організації обслуговування клієнтів у ресторанних закладах.
Проаналізувати конкретний приклад обслуговування клієнтів на прикладі функціонуючого ресторанного господарства.
Запропонувати можливі шляхи для покращення обслуговування клієнтів.
Об'єктом дослідження є сукупність принципів, методів, засобів і форм управління виробництвом, що використовуються з метою підвищення ефективності виробництва і обслуговування на підприємствах ресторанного господарства.
Об'єктом дослідження є процес обслуговування клієнтів на підприємстві ресторанного господарства, зокрема на прикладі ресторану "Піца Челентано", розташованого у місті Миколаїв.
Інші роботи з даної категорії: