0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічні ресурси підприємств готельно-ресторанного сектору (ID:1126305)

Тип роботи: інше
Сторінок: 7
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
1. Як встановлюється результативність використання просторових ресурсів? 2. Основні методи і показники для оцінювання сильних та слабких аспектів діяльності підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Як встановлюється результативність використання просторових ресурсів? Не можливо оцінити діючу стратегію шляхом одного узагальненого показника, оскільки вона формує багато різних поглядів на діяльність підприємства. Оцінка поточної стратегії у сфері готельно-ресторанного бізнесу здійснюється на підставі отриманих результатів, відображених у показниках результативності та показниках діяльності підприємства. Під час оцінки стратегії, підприємство повинно розглядатися як відкрита система, і тому слід визначати показники для зовнішньої та внутрішньої результативності. Зовнішня результативність стратегії визначає рівень відповідності діяльності підприємства вимогам середовища, тобто в якій мірі поведінка підприємства на ринку є ефективною. Зовнішня результативність виражається через показники досягнення цілей, таких як збільшення доходів, кількості гостей в готелі, зростання прибутку тощо.