0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бенкет, сутність та різновиди, їх відмінні ознаки. Особливості підготовчої роботи до організації і проведення бенкетів (ID:1135845)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ ВИДІВ БЕНКЕТІВ 6 1.1. Класифікація бенкетів 6 1.2. Особливості бенкетів за столом із повним або частковим обслуговуванням офіціантами. 7 1.3. Особливості бенкет-фуршету 10 1.4. Особливості бенкету-коктейлю та бенкет-чаю 11 1.5. Особливості бенкет-прийому за типом «шведського столу» 14 1.6. Особливості бенкетів з приводу свят 15 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ БЕНКЕТІВ 17 2.1. Порядок прийому і виконання замовлень на обслуговування 17 2.2. Вимоги до меню 18 2.3. Підготовка до проведення бенкету 21 2.4. Вибір форми та розміщення бенкетних столів 23 2.5. Особливості сервірування столів 25 2.6. Послідовність обслуговування на бенкетах 28 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ НОВОРІЧНОГО БЕНКЕТУ-ФУРШЕТУ НА 40 ОСІБ У КАФЕ «КАНТРІ» 31 3.1. Характеристика кафе «Кантрі» 31 3.2. Розрахунок площі зали, необхідної для проведення бенкету 31 3.3. Розробка меню 32 3.4. Розрахунок необхідної кількості сировини та продуктів 34 3.5. Розрахунок потреби в столовій білизні, посуді, столових наборах, з урахуванням складеного меню 34 3.6. Розрахунок і підбір обслуговуючого персоналу 36 3.7. Організація обслуговування та порядок подавання страв 37 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40 ДОДАТКИ 43  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Особливість функціонування сфери ресторанного господарства в економічному та соціальному прояві полягає у забезпеченні якості життя населення засобами задоволення фізіологічних потреб. Динамічний розвиток цієї галузі обумовлює появу підприємств громадського харчування різних типів та цінових категорій, що дає можливість споживачам обирати таке підприємство ресторанної сфери, яке найбільш підходить для них за всіма критеріями. Ефективність діяльності будь-якого підприємства РГ залежить від багатьох факторів, до яких можна віднести конкурентне позиціонування підприємства, специфіка та технологія створення бренда ресторану, що забезпечить високу лояльність споживачів, визначення чітких стратегічних перспектив розвитку діяльності, проведення оптимальної фінансової та маркетингової діяльності. Сучасна індустрія ресторанного бізнесу постійно поширюється та видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. В якості сфери підприємницької діяльності РГ виконує соціальні (задоволення потреб споживачів) та економічні функції (підприємницька одиниця сфери обслуговування). Економічні функції сфери РГ розглядаються як єдиний комплексний механізм виробництва та обігу продукції, що забезпечує ресторанному бізнесу певні переваги в порівнянні з іншими галузями народного господарства. Перш за все, це перспективна галузь для інвестування капіталу, що гарантує достатньо швидку оберненість вкладених засобів. Прибуток від інвестування складає близько 15-25 %, що зацікавлює нових учасників цього ринку і стимулює його поширення. У зв'язку з проведенням в в Україні чемпіонату з футболу «Євро-2012» на ресторанному ринку України відслідковується тенденція до зростання і стрімкого набирання обертів. Ольга Насонова (Президент Асоціації ресторанів Україні, директор компанії «Ресторанний консалтинг») зазначила тенденції до збільшення на українському ринку закладів середнього рівня у зв'язку з активним формуванням в Україні середнього класу. Відповідно до досліджень компанії «Ресторанний консалтинг», найпопулярнішими і безпрограшними форматами закладів в Україні зараз є пивні паби, кав'ярні, фаст-фуди та стріт-фуди, суші-бари, піцерії та заклади Quick & Casual. Активно розвивається формат кафе-кулінарії. У період кризи, ресторани дорогих та елітних категорій мали змогу оптимізувати компетентні кадри та запровадити заходи маркетингових комунікацій, ресторани сегменту середніх цін також користувалися маркетинговими заходами у вигляді знижок та різних акцій, а низькоцінові категорії навпаки скорочували ці заходи, чим зменшували операційні витрати. Зазначений комплекс заходів дозволив у тій чи іншій мірі забезпечити стабільність функціонування підприємств ресторанного господарства в період кризових явищ в економіці України. Певна стабільність також підтверджується питомою вагою кожної групи підприємств ресторанного господарства по відношенню до загальної кількості за період 2010-2014 рр. Створена спочатку для задоволення потреб споживачів система закладів ресторанного господарства відображає ступінь економічного розвитку тієї чи іншої країни. У свою чергу ступінь розвитку економіки відображається в доходах населення і в його бажанні деяку їх частину витрачати на пропоновані послуги, в тому числі і на послуги громадського харчування. Найважливішим напрямом ресторанного бізнесу з точки зору залучення клієнтів і забезпечення рентабельності роботи ресторану є організація обслуговування. Ресторани, кафе та бари пропонують різні види і форми обслуговування: Продукт ресторану значно ширше, ніж просто їжа на тарілці. Сюди потрібно включити доброзичливу атмосферу, чистоту і відчуття компетентності і турботи з боку обслуговуючого персоналу. Ресторан має бути більше, ніж супермаркет приготовлених страв. Тема представленої курсової є актуальною тому, що послуги сучасного ресторану зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, декорування залу та організація дозвілля. По-друге, останнім часом все частіше знаходять застосування різноманітні види банкетів: банкет-фуршет, бенкет-коктейль, бенкет-чай, журфікс, прийом-барбекю і т.д. Тому на мою думку організація новорічного корпоративного вечора типу бенкет-фуршет буде вдалим вибором. Мета роботи - вивчити специфіку підготовки, організації, проведення банкетів, узагальнити сучасний досвід роботи провідних фахівців в галузі ресторанної справи. Завдання роботи: 1. розглянути види бенкетів; 2. показати особливості обслуговування; 3. проаналізувати особливості проведення банкету-фуршету на 40 чоловік. Обєктом дослідження виступає кафе - бар «Кантрі« м.Миколаєва. Предмет дослідження особливості проведення бенкетів в досліджуванному підприємстві на прикладі банкету-фуршету. Для роботи над даною темою були вивчені наукові праці і сучасні розробки українських і закордонних фахівців в області ресторанного бізнесу. Вивчено досвід сучасних рестораторів України і ближнього зарубіжжя.  
Інші роботи з даної категорії: