0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація надання послуг з кейтеренгу на лоні природи Ресторан Гуцульський двір у Львові (ID:1135893)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні основи надання послуг з кейтерингу в ресторанному господарстві 1.1. Історичні аспекти виникнення поняття "кейтерингу" ……….5 1.2. Сучасні тенденції розвитку ресторанного обслуговування за типом кейтеринг ………………………………8 1.3. Класифікація кейтерингового обслуговування та характеристика номенклатури послуг …………………………13 Розділ 2. Організація кейтерінгу на прикладі ресторанного господарства «гуцульський двір» 2.1. Характеристика ресторану «Гуцульський двір» та особливості планування кейтерінгу у ресторані ………………23 2.2. Вимоги до підбору обладнання, меблів, посуду, інвентарю, столової білизни ………………………………………..24 2.3. Організація виїзного банкету з нагоди зустрічі випускників на 36 осіб ………………………………………………28 Розділ 3. Стратегія підвищення та прогнозування конкурентоспроможності підприємства громадського харчування 3.1. Стратегія підвищення конкурентоспроможності ресторану «Гуцульський двір» ……………………………………..37 Висновки ……………………………………………………………………...39 Список використаних джерел ……………………………………………….40 Додатки ……………………………………………………………………..…..43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Наша країна перейшла до ринкових відносин у час, коли на міжнародному ринку сталися суттєві перевороти в туристичній галузі. Актуальність завдань щодо формування й впровадження новітніх організаційно-управлінських засад зростає з поглибленням процесів входження України до високо розвиненого соціально-економічного, культурного й правового поля Європи й світу, в цілому вже опанованого досконало організованими, нормативно врегульованими та взаємопов'язаними туристичними системами. Важливою складовою туристичної галузі є готельно-ресторанний сервіс. На початку XXI століття стало особливо актуальним використовувати західні технології, щоб зацікавити споживача та отримати соціальний або економічний результат. Зовсім нещодавно увійшло в наше суспільство поняття "кейтеринг", яке закріпилося, стрімко набрало оберти та перспективи, про це свідчать маркетингові дослідження щодо популярності кейтерингових фірм, яких на даний час існує достатньо. Із набуттям Україною не формального, а реального суверенітету першорядного значення набуває впровадження передових організаційно-управлінських технологій в таку важливу її соціально-економічну сферу господарства як готельно-ресторанний бізнес. Запорукою ефективності менеджменту готельно-ресторанного бізнесу є реалізація його контролюючої функції. Дієвий і надійний контроль з боку керівництва є важливою й вирішальною умовою ефективного управління, якщо здійснюються три основні його стадії: встановлення фактів, критична їх оцінка й розробка заходів щодо вдосконалення діяльності підприємства на основі впровадження інноваційних технологій обслуговування "гостей". На даному етапі розвитку готельно-ресторанної справи на Україні критерії для реалізації даної концепції є актуальними при наданні послуг кейтерингу в ресторанному господарстві. Дослідженням кейтерингу займалось багато вчених, серед них Гребенюк В.П., Погодін К., Смирнов І.Г., Франсін Халворсен та інші. Отже все це і зумовило вибір теми мого курсового дослідження «Організація надання послуг з кейтерингу на лоні природи. Згідно з теми нашого дослідження метою нашого дослідження є: розробка теоретичних і практичних рекомендацій щодо організації та управління інноваційною діяльністю підприємств ресторанного бізнесу з впровадженням кейтерінгових послуг у Львові на прикладі ресторану «Гуцульський двір». Об'єктом дослідження є кейтеренгові послуги ресторану «Гуцульський двір» як закладу, що спеціалізуються на виїзному обслуговуванні клієнтів. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів, що визначають ефективність роботи ресторану «Гуцульський двір». Виходячи з мети, об'єкту і предмету дослідження необхідно в роботі вирішити наступні завдання: 1. Дослідити сутність кейтерингу та його ролі у забезпеченні процесів розширеного відтворення послуг ресторанного підприємства; 2. Обґрунтувати концептуальні особливості проведення кейтерингу на прикладі ресторану «Гуцульський двір»; 3. Визначити шляхи підвищення якості послуг ресторану.  
Інші роботи з даної категорії: