0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обслуговування споживачів у видовищних закладах (театрах, концертних залах) (ID:1135900)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЙОГО МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 5 1.1. Ресторанне господарство як складова індустрії гостинності 5 1.2. Комплекс послуг закладів ресторанного господарства 9 1.3. Класифікація закладів ресторанного господарства 13 1.4. Вимоги до закладів ресторанного господарства 22 1.5. Мережа закладів ресторанного господарства та її розміщення 24 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 27 2.1. Організація роботи складського господарства на підприємстві 27 2.2. Організація технологічного процесу і приготування страв 29 2.3.Організація обслуговування відвідувачів 30 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Кафе - підприємство громадського харчування, призначене для організації відпочинку споживачів. Асортимент продукції, що реалізується в порівнянні з рестораном обмежений. Реалізує фірмові, замовлені страви, борошняні кондитерські вироби, напої, покупні товари. Страви в основному нескладного приготування, розширений асортимент гарячих напоїв (чай, кава, молоко, шоколад і ін.). Відповідно до ГОСТ Р 50762 - 2007 «Послуги громадського харчування. Класифікація підприємств громадського харчування »кафе розрізняють: за асортиментом реалізованої продукції - кафе - морозиво, кафе - кондитерська, кафе - молочне; по контингенту споживачів - кафе молодіжне, кафе дитяче; за методом обслуговування - самообслуговування, обслуговування офіціантами. Кафе на класи не поділяються, тому асортимент страв залежить від спеціалізації кафе. Більшість кафе є загальнодоступними підприємствами другої категорії і працюють за методом самообслуговування. Їх торговельні зали обладнуються двох і чотиримісні столами, за якими приймають їжу сидячи; або ж високими круглими, трикутними столами, за якими приймають їжу стоячи. Кафе з обслуговуванням офіціантами в своєму меню має фірмові, замовлені страви, але в основному швидкого приготування. У кафе вищої і першої категорії, а також у вечірніх і молодіжних кафе відвідувачів обслуговують офіціанти. Тут реалізуються відповідні алкогольні напої. Складання меню для кафе починається з гарячих напоїв, потім йдуть холодні напої, борошняні кондитерські вироби, гарячі страви, холодні страви. Кафе призначене для відпочинку відвідувачів, тому велике значення має оформлення торгового залу декоративними елементами, під висвітлення, колірне рішення. Меблі застосовується стандартна полегшених конструкцій, столи повинні мати поліефірне покриття. З їдальні посуду застосовується металева з нержавіючої сталі, фарфоровий, фаянсовий, скляна. У даній роботі розглядається організація технологічного процесу приготування кулінарної продукції та обслуговування відвідувачів в кафе при українському драматичному театрі який знаходиться в місті Миколаєві. Мета нашої роботи - вивчення особливостей роботи кафе при театрі. Виходячи з мети, нам потрібно вирішити наступні завдання:  ознайомитися з виробничими процесами в кафе в цілому і на окремих виробничих ділянках;  вивчити технологічне обладнання, інвентар та інструменти на підприємстві громадського харчування;  ознайомитися з правилами техніки безпеки, санітарії та особистої гігієни працівників підприємства громадського харчування;  розробити пропозиції, спрямовані на вдосконалення технологічного процесу, підвищення якості кулінарної продукції, розширення асортименту в кафе.
Інші роботи з даної категорії: