0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація рекламної діяльності закладів ресторанного господарства (ID:1135930)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 5 1.1. Форми і зміст рекламних звернень, що використовуються для стимулювання продажу продуктів гостинності 5 1.2. Паблик рилейшинз, його роль у стимулюванні продажу товарів і послуг індустрії гостинності 9 1.3. Особливості комерційної пропаганди та роль в стимулюванні продажу продуктів ресторанного бізнесу 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 21 2.1. Аналіз роботи кафе «Cafe do Brazil» 21 2.2. Удосконалення рекламних засобів підприємства ресторанного господарства «Cafe do Brazil» 24 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Перебування України в Світовій організації торгівлі та умови членства в Європейському Союзі передбачають, перш за все, чітку направленість на впровадження існуючих світових стандартів в усі сфери економіки. Обставини рівноправної конкуренції, значні інвестиції в економіку, вільний доступ товарів і послуг на вітчизняний ринок, сприятимуть кардинальним змінам на шляху інтеграції в європейські та світові структури. Перманентне загострення конкуренції, зокрема в сфері ресторанного господарства, обставини суттєвого збільшення потужних та досвідчених операторів ринку, в перспективі зробить проблему конкуренції в ресторанному бізнесі ще актуальнішою. За таких умов, підприємства ресторанного господарства сьогодні і надалі змушені вишукувати найефективніші засоби пошуку споживача і налагодження з ним тривалих стосунків. Такий підхід є єдиним гарантом життєздатності підприємств ресторанної сфери в умовах жорсткої вітчизняної та міжнародної конкуренції. Реклама, яка вже сьогодні відіграє в цьому процесі центральну роль, в найближчій перспективі тільки замкне на собі всі питання взаємовідносин з потенційними та існуючими споживачами, а проблеми управління рекламою залишатимуться наріжними в цьому процесі. Дослідженням проблем рекламної діяльності займалися ряд зарубіжних та вітчизняних вчених, а саме: Азарян О., Акайомова А., Акша Р., Аренс П., Балабанова Л., Бове Н., Джефкінс Ф., Дейан А., Дрю Ж., Котлер Ф., Левешко Р., Музикант В., Огилві Д., Персі Л., Радкевич Л., Рожков І., Романов А., Ромат Є., Росситер Р., Ротцолл К., Сендідж Г., Тітов Р., Ульяновський А., Шестов В., Шубін О., Шульгіна Л. та ін. Необхідно підкреслити, що галузевий аспект деяких проблем, пов’язаних з рекламною діяльністю підприємств ресторанного господарства, сформульовано в наукових працях Аветисової А., Карсекіна В., Манова М., П’ятницької Г., Фельдмана І., Яцуна Л. Метою курсової роботи є розробка методологічних і прикладних засад управління рекламною діяльністю підприємства ресторанного господарства. Виходячи з мети нашого дослідження перед нами постають наступні завдання: 1. розкриття сутності, особливостей та ролі рекламної діяльності в концепції сучасного управління підприємством; 2. обґрунтування центральної ролі реклами в умовах постійного загострення конкуренції в сфері ресторанного бізнесу, її завдання та функції; 3. здійснення оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства ресторанного господарства та формулювання конкретних рекомендацій по підвищенню ефективності управління рекламною діяльністю підприємства ресторанної сфери. Об’єкт дослідження – процес управління рекламною діяльністю підприємства ресторанного господарства. Предмет дослідження – є сукупність теоретичних, методологічних і прикладних аспектів управління рекламною діяльністю підприємства ресторанного господарства. Методи дослідження. У ході дослідження було використано: загальнонаукові методи пізнання (аналіз, синтез, узагальнення, абстракція), зокрема: для уточнення сутності й змісту понять «реклама», «рекламна діяльність», «управління рекламною діяльністю», для визначення теоретичних напрямків аналізу рекламної діяльності.
Інші роботи з даної категорії: