0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація традиційних свят та урочистих подій у закладах ресторанного господарства на прикладі кафе Хороший м Гола Пристань (ID:1135932)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні основи організації традиційних свят та урочистих подій у закладах ресторанного господарства 1.1. Характеристика обслуговування традиційних свят та урочистих подій у закладах ресторанного господарства ………..6 1.2. Сутність методів обслуговування офіціантами традиційних подій та урочистих свят ………………………………..11 Розділ 2. Аналіз форм і методів обслуговування свят в кафе «Хороший». 2.1. Характеристика обслуговування весілля в кафе «Хороший» …………………………..………………16 2.2. Доцільність застосування форм і методів обслуговування споживачів у кафе «Хороший» під час проведення весілля …………………………....19 Розділ 3. Шляхи вдосконалення форм і методів обслуговування відвідувачів кафе «Хороший» 3.1. Вдосконалення системи управління персоналом кафе ……………….24 3.2. Ефективність використання інформаційних технологій в управлінні рестораном …………………………………………………….26 Висновки та пропозиції ……………………………………………………..32 Список використаної літератури ……………………………………………33 Додатки ………………………………………………………………………..35  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. У ресторанах здійснюють обслуговування прийомів, ювілеїв, весіль та інші урочисті події. Організовуються банкети з повним і частковим обслуговуванням офіціантами. Також існують такі форми обслуговування як банкет-чай, банкет-фуршет, банкет-коктейль, а також обслуговування весільних банкетів та ювілеїв. Підготовча робота до проведення банкету складається з прийому замовлення, підготовки до проведення банкету, обслуговування. Правильне оформлення замовлення багато в чому залежить від того, наскільки докладно і своєчасно продумані й узгоджені всі умови і порядок проведення бенкету між його упорядником і адміністрацією кафе. Наша практика показує, що організація бенкету проходить найбільше успішно, якщо заявку на його проведення приймає метрдотель. Перш ніж прийняти замовлення, метрдотель зобов'язаний ознайомити замовника із залом, в якому буде проходити банкет, погодити ним план розміщення столів. При цьому обумовлюються такі питання, як місця для почесних гостей або план розміщення гостей за кожним столом окремо; уточнюють, чи буде поданий гостям аперитив, чи потрібні квіти для прикраси столу, музичний супровід і місце для танців. Одночасно знайомлять замовника з правилами кафе, порядком обслуговування і відшкодування можливих збитків. Адміністрація кафе не має право встановлювати мінімальну вартість замовлення, а також пропонувати замовнику примусовий асортимент страв, напоїв, кондитерських виробів. При оформленні замовлення погоджують дату, час початку і закінчення, місце проведення торжества, кількість учасників урочистості, зразкове меню і попередню вартість замовлення. Після попереднього узгодження замовник вносить в касу аванс у розмірі 50% вартості замовлення на підставі виписаного бухгалтерією прибуткового ордеру і одержує квитанцію. Потім не пізніше ніж за два дні до початку торжества, метрдотель разом із замовником оформляє замовлення-рахунок. Замовлення рахунок виписується в п'яти примірниках, затверджується керівником кафе і передається в касу. Перший примірник замовлення рахунку передається замовнику, другий залишається у касира, а третій, четвертий і п'ятий направляється відповідно бригадиру офіціантів, матеріально відповідальним особам кухні і буфету. Касир на підставі замовлення-рахунка друкує на контрольно-касовій машині чеки і передає їх працівникові, що виконує замовлення. Бригадир офіціантів підтверджує отримання чека своїм підписом на другому примірнику замовлення-рахунку. Матеріально відповідальні особи кухні і буфету відпускають продукцію згідно чеками та замовлення-рахунку. Для роботи над даною темою були вивчені наукові праці і сучасні розробки українських і закордонних фахівців в області ресторанного бізнесу. Вивчено досвід сучасних рестораторів України і ближнього зарубіжжя. Отже темою нашого курсового дослідження є «Організація традиційних свят та урочистих подій у закладах ресторанного господарства». У своїй роботі ми дослідили організацію весілля на прикладі кафе «Хороший» Подібне свято дуже важко організувати вдома. Послуги сучасного кафе зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, прикраса залу та організація дозвілля. Тому ми і вибрали саме весілля. Об'єктом дослідження є кафе «Хороший» міста Гола Пристань. Предметом курсової роботи є дослідження ефективності організації процесу обслуговування споживачів під час весілля офіціантами в кафе «Хороший». Мета курсової роботи - проведення весілля з повним обслуговуванням і забезпеченням максимального комфорту для задоволення замовника та гостей. Відповідно до мети в курсовій роботі визначено наступні завдання: 1. обґрунтувати технології обслуговування споживачів під час свята в кафе «Хороший»; 2. розглянути специфіку процесу обслуговування; 3. проаналізувати процес обслуговування споживачів офіціантами у кафе «Хороший» під час весілля; 4. визначити резерви вдосконалення обслуговування споживачів кафе «Хороший».  
Інші роботи з даної категорії: