Зразок роботи
ВСТУП
Ресторан - це підприємство, в якому широко практикується виготовлення страв, закусок по індивідуальному замовленню, а також фірмових і національних страв розглянутих у меню.
Особливість організації роботи ресторану - це високий клас обслуговування відвідувачів.
Ресторани організують обслуговування урочистих офіційних прийомів, нарад, конференцій, з'їздів, сімейних торжеств і т.д. Обслуговують гостей у ресторанах офіціанти, бармени, метрдотелі, що пройшли спеціальну підготовку. Блюда і напої наготовлюють висококваліфіковані фахівці. У ресторанах, що обслуговують закордонних туристів, офіціанти повинні володіти одним з іноземних мов в обсязі, необхідному для виконання своїх професійних обов'язків.
Столовий посуд, прилади та білизна, все це дуже важливо в ресторанному бізнесі і звичайно ж не менш важливо в готельній індустрії.
Актуальність теми пов'язана з тим, що з незапам'ятних часів люди насилу можуть уявити своє життя без столового посуду, приладів, скатертин та серветок. Все це є частиною нашого повсякденного життя. Без цього ми вже не можемо обійтися.
Використовують посуд також у сервіровці столів. Сервірування столу це не просто підготовка його до сніданку, обіду, вечері чи чаю. Це свого роду мистецтво, яке більшою мірою залежить від смаку людини, що накриває стіл, а не від його фінансових коштів.
Асортимент продукції, який виготовляють підприємства ресторанного господарства, дуже різноманітний; для його приготування використовуються різні види сировини. Різноманітність продукції, що випускається, дозволяє більш повно задовольняти попит споживачів, проте ускладнює організацію виробництва: багато видів сировини потребують особливих умов зберігання, різних приміщень для механічної та кулінарної обробки.
Режим роботи підприємств ресторанного господарства залежить від режиму роботи обслуговуваних ними контингентів споживачів промислових підприємств, установ, навчальних закладів. Це вимагає від підприємств особливо інтенсивної роботи в години найбільшого потоку споживачів - в обідні перерви, зміни.
Попит на продукцію ресторанного господарства, як правило, значно змінюється за порами року, днями тижня і навіть протягом доби. В літній період підвищується попит на страви з овочів, прохолодні напої, холодні супи. З позиції маркетингу кожне підприємство повинне аналізувати і вивчати ринок збуту, від цього залежить асортимент продукції, що випускається, і способи обслуговування.
Підприємства ресторанного господарства надають, окрім послуг харчування, багато інших, наприклад, з організації та обслуговування свят, сімейних обідів, дозвілля, прокату посуду і т. д.
Зазначені особливості роботи підприємств ресторанного господарства враховуються при раціональному розміщенні мережі підприємств, виборі їх типів, визначенні режиму роботи і складанні меню.
Метою роботи є розгляд столового посуду, столових приладів, столової білизни, їх видів і призначення у підприємстві ресторанного господарства на прикладі ресторану «Олександрівський», який знаходиться в місті Миколаєві.
Для досягнення мети курсової роботи перед нами були поставлення такі завдання:
1. Вивчення асортименту столового посуду та приладів які використовуються в ресторанних господарствах;
2. Опис столового посуду та приладів в діючому ресторані;
3. Розгляд сервіровки столів в ресторані в залежності від заходу.
Об’єктом дослідження виступає ресторан «Олександрівський».
Предметом дослідження виступає посуд та столові прибори які застосовуються в досліджуваному ресторані.