0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства з кавовою концепцією на прикладі кав’ярні «Цар Хліб» (ID:1140770)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 39
Рік виконання: 2024
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ ШВИДКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 1.1 Загальна характеристика закладів швидкого обслуговування. Мережі закладів швидкого харчування в Україні 1.2 Характеристика та технічне оснащення закладів швидкого харчування 1.3 Організація обслуговування споживачів у закладах швидкого обслуговування. Культура обслуговуючого персоналу Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ЗАКЛАДІ ШВИДКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ - ЇДАЛЬНІ «ПЕРШЕ-ДРУГЕ» 2.1 Загальна характеристика діяльності їдальні «Перше-Друге» 2.2 Аналіз процесу обслуговування споживачів у їдальні «Перше-Друге» 2.3 Характеристика асортименту страв та напоїв у меню їдальні «Перше- Друге» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДІ ШВИДКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ - ЇДАЛЬНІ «ПЕРШЕ-ДРУГЕ» 3.1. Дослідження роботи закладів швидкого обслуговування міста щодо покращення організації обслуговування споживачів 3.2. Шляхи покращення обслуговування споживачів у їдальні «Перше-Друге». Огляд, обґрунтування та удосконалення підбору устаткування для лінії Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Складність завдань, що постали сьогодні, обумовлена значною ємністю ринку ресторанного господарства, наявністю великої кількості своєрідних контингентів споживачів з притаманними тільки їм специфічними вимогами до організації процесу обслуговування. Це ускладнює вирішення проблем як на стадії організації, так і теоретичного осмислення суті цього процесу, факторів впливу на його моделювання і управління. Перехід країни на ринкові умови господарювання обумовив кардинальні зміни у цій сфері економічної діяльності: суттєво збільшилася частка закладів з колективною і приватною формами власності, розширилася мережа загальнодоступних закладів ресторанного господарства, у тому числі ресторанів, закладів швидкого обслуговування, спеціалізованих закусочних різних типів тощо. Це супроводжувалося певними змінами в організації їх роботи, трансформацією вимог до приготування та оформлення страв, посиленням уваги до потреб споживачів з урахуванням їх платоспроможності. Створюються заклади, спроможні задовольнити потреби як споживачів з високим рівнем доходів, так і тих, хто потребує соціального захисту. При цьому важливо забезпечити рівень обслуговування, який гарантує як безпеку споживання продуктів харчування, так і відповідність асортименту та властивостей реалізованої продукції й послуг рівню цін. Тому поряд із закладами ресторанного господарства з високими технологіями обслуговування створюються і такі, в яких використовується традиційна технологія приготування, подавання страв та обслуговування. Метою завдання є ознайомитись з oрганізацією обслуговування споживачів в закладі швидкого обслуговування на прикладі їдальні «Перше-Друге». Завдання роботи: Дослідити та проаналізувати обслуговування споживачів в закладі швидкого обслуговування на прикладі їдальні «Перше-Друге», розглядаючи:  характеристика закладів швидкого харчування. Методи та форми обслуговування гостей;  організація обслуговування споживачів у закладах швидкого обслуговування. Культура обслуговуючого персоналу;  аналіз процесу обслуговування споживачів у їдальні «Перше-Друге»;  дослідження роботи закладів швидкого обслуговування міста щодо покращення організації обслуговування споживачів;  шляхи покращення обслуговування споживачів у їдальні «Перше-Друге». Об’єкт дослідження в курсовій роботі виступає їдальня «Перше-Друге».
Інші роботи з даної категорії: