0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ефективність функції контролю у готельному бізнесі (ID:1217976)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ В СТРУКУТРІ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ…………………………….. 1.1 Сутність та зміст поняття контролю………………………………………….. 1.2 Види контролю на підприємстві………………………………………………. 1.3 Методи і форми контролю…………………………………………………….. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «AMBASSADOR PLAZA»…………………………………… 2.1 Загальна характеристика діяльності готелю «Ambassador Plaza»…………... 2.2 Організаційно-економічна характеристика готелю «Ambassador Plaza»…... 2.3 Аналіз реалізації функції контролю в готелі «Ambassador Plaza»………….. РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ В ГОТЕЛІ «AMBASSADOR PLAZA»……………………………. ВИСНОВКИ………………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….. ДОДАТКИ………………………………………………………………………...…
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Тема даної курсової роботи обрана не випадково, а з огляду на її актуальність. Адже контроль, як невід’ємна частина процесу управління, є найважливішою умовою успішного функціонування організації. Без контролю неможливо керувати жодним процесом, починається хаос, неможливо уніфікувати діяльність жодної групи. Мета контролю полягає в ранньому виявленні несприятливих подій, щоб керівник міг зосередити планування, провести реорганізацію, дати нові вказівки, посилити свій вплив на мотивацію трудової поведінки, подолати виниклі проблеми. Контроль як частина функції управління є логічним продовженням організаційних функцій і мотивації праці. Він бере участь у діяльності компанії з моменту її створення та визначення цілей. Визначаючи мету, необхідно визначити, чи можливо її досягнення. Для цього менеджери виконують функції контролю з моменту формування цілей і завдань новоствореної організації. Тому контроль є дуже важливим фактором для успішного функціонування організації. Без контролю настає хаос і неможливо уніфікувати діяльність жодної групи працівників. Функція контролю – це функція управління, яка виявляє проблеми та коригує діяльність організації для запобігання виникненню кризових явищ. Тому функції контролю є дуже важливими в управлінні бізнесом. Важливо відзначити, що хоча контроль є необхідною функцією управління, він (як і влада) передбачає виникнення негативних емоцій у працівників. Для багатьох контроль асоціюється в першу чергу з обмеженнями, примусом, несамостійністю - все це, на думку людини, асоціюється з обмеженням особистих прав. Таким чином, контроль є функцією управління, яку часто неправильно розуміють. Тому рекомендується підкреслити не тільки важливість реалізації цієї функції, а й форму її реалізації на підприємствах готельного господарства. Таким чином, у широкому розумінні контроль можна описати як функцію управління, що включає порівняння запланованих і фактичних показників і надання можливості скоригувати поведінку організації у разі відхилень від стандартів для досягнення поставлених цілей. Метою даної курсової роботи є дослідження організації функції контролю в практиці готельного підприємства та розробка пропозицій щодо її вдосконалення. Відповідно до цілей, поставлених в даній роботі, визначені наступні задачі:  Дослідити сутність та зміст поняття контролю;  Проаналізувати види контролю на підприємстві;  Обгрунтувати методи і форми контролю на підприємстві;  Провести організаційно-економічну характеристику готелю «Ambassador Plaza»;  Проаналізувати реалізацію функції контролю в готелі «Ambassador Plaza»;  Запропонувати шляхи вдосконалення функції контролю в готелі «Ambassador Plaza» Об'єктом дослідження є процес організації функції контролю в готелі «Ambassador Plaza». Предметом дослідження є теоретико-метоологічні засади функції на підприємствах готельного господарства. Методи дослідження. Аналіз теоретико-методологічного матеріалу з даної теми, метод спостереження, аналізу, розрахунку, порівняння, синтезу. Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. Загальна кількість сторінок роботи - 48. Список літератури включає 20 джерел. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ В СТРУКУТРІ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 1.1 Сутність та зміст поняття контролю Контроль є широко поширеним явищем в суспільстві. Він переплітається з іншими процесами, тому не завжди помітна його важлива роль в управлінні фінансово-господарською діяльністю. Щоб зрозуміти роль контролю в системі господарської діяльності, необхідно проаналізувати цю функцію управління. Контроль є одним із важливих засобів отримання інформації про суспільство в цілому, його окремі частини, усі сфери суспільного життя (економічну, політичну, духовну), чи відповідають громадяни законам і соціальним нормам. Контроль дає можливість своєчасно виявляти і усувати недоліки і порушення, судити про правильність і ефективність рішень, що приймаються. Це сприяє підтриманню дисципліни і порядку, дотриманню законів, посиленню захисту прав і свобод громадян [1, c. 84]. Слово «контроль» походить від латинського «contra rotulus», від якого походить французька фраза «contra rotulus», що означає порівняльний або порівняльно примусовий, заздалегідь визначений (зміна з метою відновлення). У словниках і енциклопедіях контроль визначається як перевірка чого-небудь; перевірка правильності певних дій у сфері виробництва і господарської діяльності; спостереження з метою перевірки; орган або особа, яка займається перевіркою звітів, діяльності будь-якого іншого органу чи особи. за головного. Проте поняття «контроль» буде виходити за межі поняття «контроль (перевірка) як адміністративна діяльність». Воно включає активну діяльність менеджера - управління. У процесі контролю менеджери не стільки віддають накази співробітникам, скільки оцінюють, чи успішний організаційний план і чи відповідає він потребам внутрішнього і зовнішнього середовища [2, c. 65]. Контроль – це процес в управлінні, за допомогою якого особа або організація (колектив людей) визначає відхилення між фактичними результатами та результатами, які повинна мати інша особа, група чи організація в цілому для досягнення поставлених цілей [6, с. 283]. Суб'єктами контролю є лінійні та функціональні органи держави, відомства, установи, громадські організації, органи колективного та колегіального управління, підприємства та об'єднання. Об’єктами контролю є: місія, цілі та стратегії, процеси, функції та завдання, параметри діяльності, управлінські рішення, організаційні структури, їх структурні відділення та окремі виконавці. Першочерговим завданням контролю є процес забезпечення досягнення організаційних цілей і завдань. Об'єктивність і необхідність контролю як функції менеджменту визначають такі фактори: - невизначеність середовища (зміна законів, політики, структури організації, технології, ринку, складу працівників організації тощо); - небезпека виникнення кризових ситуацій; - доцільність підтримки успіху організації; - тиск з боку конкурентів; - боротьба за ринки збуту товарів і т. ін. [3, c. 65]. Отже, функція контролю спрямована на виявлення помилок і обмеження накопичення помилок в управлінській діяльності організації.
Інші роботи з даної категорії: