0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделювання процесу обслуговування споживачів у ресторані заміського готельно-ресторанного комплексу (ID:135229)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти організації роботи ресторану в заміському готельно-ресторанному комплексі 1.1. Поняття ресторану, його загальна характеристика 1.2. Організація виробництва та технологічний процес обслуговування в ресторані заміського готельно-ресторанного комплексу. Склад приміщень. Матеріально-технічна база ресторану РОЗДІЛ 2. Моделювання процесу обслуговування споживачів в ресторані заміського готельно-ресторанного комплексу 2.1. Просторова організація та модель обслуговування. Чисельність персоналу 2.2. Матеріально-технічна база ресторану в заміському готельно-ресторанному комплексі РОЗДІЛ 3. Асортимент продукції 3.1. Види меню та способи подавання страв 3.2. Потреба в сировині та складське господарство ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛА
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Заклади ресторанного господарства посідають важливе місце в житті населення. Їх основним призначенням є забезпечення населення кулінарною продукцією та організація високого рівня обслуговування відповідно до його потреб. З року в рік ресторанне господарство всебічно розвивається: покращується матеріально-технічна база, обслуговування, створюються заклади, де можна не лише смачно поїсти, але й провести час ближче до природи. Саме це спричинило розповсюдження мереж заміських готельно-ресторанних комплексів. Вони стали не лише місцем відпочинку для транзитних відвідувачів, а й місцем проведення сімейних свят, вихідних. Ресторан в заміському готельно-ресторанному комплексі відіграє чи не найважливішу роль. Саме від ресторану буде залежати враження гостя про ввесь заклад. Тож тема «Моделювання процесу обслуговування споживачів в ресторані заміського готельно-ресторанного комплексу» є сьогодні актуальною з причин наведених вище. Об'єкт дослідження – ресторан заміського готельно-ресторанного комплексу. Предметом дослідження є процес обслуговування у ресторані європейської кухні на 100 місць у заміському готельно-ресторанному комплексі. Мета курсової роботи полягає в тому, щоб на підставі розрахунків та вивчення відповідної літератури проаналізувати процес обслуговування споживачів у ресторані заміського готельно-ресторанного комплексу. Досягти поставленої мети можна, виконавши наступні завдання:  дослідити поняття ресторану та надати йому загальну характеристику;  розглянути організацію виробництва та технологічний процес обслуговування у ресторані заміського готельно-ресторанного комплексу;  охарактеризувати матеріально-технічну базу ресторану;  проаналізувати просторову організацію, модель обслуговування у ресторані при готелі та чисельність персоналу;  визначити асортимент продукції, меню та способи подавання страв;  визначити потребу в сировині. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, 5 додатків та списку використаних джерел з 10 найменувань. Загальний обсяг роботи без додатків – 42 сторінки. Курсова робота містить 8 таблиць та 7 рисунків.
Інші роботи з даної категорії: