Зразок роботи
Тенденції сучасного розвитку економічної ситуації в Україні характеризуються високим динамізмом, активізацією структурних зрушень на користь сфери послуг, загостренням конкурентної боротьби. Набувають ознак комплексності, взаємодоповнюваності та взаємопричинності процеси у зовнішньому середовищі. Ці явища обумовлюють необхідність наукового пошуку нових механізмів і методів стратегічного управління, стрижнем якого є стратегія розвитку підприємства. Питанням теорії та практики формування стратегії присвячені праці провідних учених: І. Ансоффа, І.О. Бланка, В.О.Василенка, Х. Віссеми, В.М. Геєця, П. Друкера, М.М. Єрмошенка, В.Г. Герасимчука, У. Кінга, Д. Кліланда, М.І. Круглова, Ф. Котлера, А.А. Мазаракі, Г. Мінцберга, Н.К. Моісеєвої, А.П. Наливайка, В.В. Пастухової, М. Портера, А.А. Томпсона, Дж. Стрікленда, Н.М. Ушакової, А. Чендлера, А.В. Шегди, З.Є. Шершньової та інших.
...
Таким чином в даній курсовій роботі ми проаналізуємо процес організації номерного фонду у готельному господарстві на прикладі готелю «Шотландія». Туризм в наш час набуває великого значення для розвитку економіки держав, задоволення запитів особистості, взаємозбагачення соціальних зв'язків між країнами неможливо переоцінити. Так, індустрія туризму займає важливе місце в економіці більшості країн. Індустрія туризму входить у число трьох найбільших експортних галузей.
Туризм, що розвивається не лише як галузь господарства, а й як міжнародна самобутня одиниця, надає великий ринок робочих місць. На сьогодні кожна п'ятнадцята людина на планеті пра¬цює в сфері готельного і туристського бізнесу. Витрати населення на туристські послуги в ряді країн займають третє місце після витрат на харчування і житло.
Обслуговування у готелях містить у собі цілий комплекс послуг для туристів і є ключовим чинником, що визначає перспективи роз¬витку туризму в Україні.
Тема курсової роботи є досить актуальною, так як для успішного вирішення всього різноманіття завдань з обслуговування гостей персоналові готелів і туристських комп¬лексів необхідно оволодіти професійними знаннями і постійно їх удосконалювати.
Загальні цілі та стратегії служби управління номерним фондом збігаються з головним завданням всього готелю – це надання гостям послуг найвищої якості, а також збільшення відсотка зайнятості готелю. Об'єкт дослідження – структура і функції служби управління номерним фондом. Предмет дослідження – процес організації та технологія обслуговування готельного фонду. Мета дослідження – вивчити, дослідити структуру і функції служби управління номерним фондом. Завдання дослідження:
– вивчити наукову та методичну літературу з теми дослідження;
– визначити сутність основних понять і категорій з проблеми дослідження;
– з'ясувати особливості структури і функцій служби управління номерним фондом.