Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП..............................................................................................................................5
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО
ПІДПРИЄМСТВА.............................................................................................................8
1.1 . Поняття іміджу, його завдання, функції і структура................8
1.2. Особливості формування іміджу готельного підприємства...........12
1.3. Конкурентоспроможність як чинник підвищення ефективності функціонування готельних підприємств.................................................................................................15
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ІМІДЖУ ГОТЕЛЮ «УКРАЇНА» ТА ЙОГО
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.....................................................................................22
2.1 . Загальна характеристика готелю «Україна».....................................................22
2.2. Аналіз виконання експлуатаційної програми та фінансових результатів....27
2.3. Стратегія та тактика побудови іміджу підприємства......................................29
2.4. Аналіз існуючого іміджу готелю «Україна»........................................................33
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО ТА
ВНУТРІШНЬОГО ІМІДЖУ ЗАКЛАДУ.............................................................................36
3.1. Сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу.................................................36
3.2. Шляхи покращення іміджу та конкурентоспроможності готелю
«Україна»..........................................................................................................................37
ВИСНОВКИ.......................................................................................................................41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................................43
ДОДАТКИ.........................................................................................................................45